2015-07-01, 23:45
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Lyckades äntligen och komma in nu jag med.
Skönt det, man kan få släppet för mindre när Tor jävlas med en
2015-07-02, 03:07
Medlem
onekinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
cobraswe skickade inte ut idag visst. Så jag la en beställning på funkys MDMA kristaller som ska vara samma som i teslan. Kommer återkomma med omdöme!

Har inte mycket att tillägga utöver att jag själv varit intresserad av cobraswe's produkter, men när jag har rådfrågat flashback om det så har jag fått flertalet PM om att han inte säljer bra grejer.
2015-07-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
Har inte mycket att tillägga utöver att jag själv varit intresserad av cobraswe's produkter, men när jag har rådfrågat flashback om det så har jag fått flertalet PM om att han inte säljer bra grejer.

Jasså, har själv inte provat hans MDMA p.g.a. inte hittat ett bra tillfälle. Men dom andra har varit nöjda.
2015-07-02, 12:51
Medlem
Loladinens avatar
Fick mitt från Bugsbunny idag, 1 dags leverans, liten övervikt(tjack), luktar lite skumt som folk skrivit, annorlunda konsistens.. Återkommer med edit snart när jag testat det. Än så länge är allt positivt
2015-07-02, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
Men han är grön i övrigt? Var lite intresserad av metamina, som bör hålla en stabil standard. Men är orolig över huruvida han skickar grejorna eller inte.
2015-07-02, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMidnatt
Men han är grön i övrigt? Var lite intresserad av metamina, som bör hålla en stabil standard. Men är orolig över huruvida han skickar grejorna eller inte.

snabb och smidig leverans när jag beställde av honom senast.
2015-07-02, 13:06
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Fick mitt från Bugsbunny idag, 1 dags leverans, liten övervikt(tjack), luktar lite skumt som folk skrivit, annorlunda konsistens/ungefär som blöt/fukt sand eller något åt de hållet.. Återkommer med edit snart när jag testat det. Än så länge är allt positivt

EDIT: Svider till lite i snoken, men inte så värst farligt ändå.. Men fick bra skjuts på det, dock testade ja bara typ 0.1 brukar oftast köra 0.2+ dock länge sen jag körde senast.. Men tycker det var bra, se om de håller i sig längre än sw*c*n tjack, där ruset försvann efter ca 2-3timmar
2015-07-02, 14:44
Medlem
krillepilles avatar
Finns det något smidigt sätt att köpa bitcoins på nu när safello är nere? Var så otroligt skönt att köpa med swish när man bara köpte saker för lite mindre pengar.
2015-07-02, 15:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Finns det något smidigt sätt att köpa bitcoins på nu när safello är nere? Var så otroligt skönt att köpa med swish när man bara köpte saker för lite mindre pengar.
https://localbitcoins.com/
2015-07-02, 16:11
Medlem
Skriuws avatar
Även för mig segar leveransen från erkran. Förhoppningsvis så landar det imorgon så jag slipper inleda dispyt.
2015-07-02, 16:35
Medlem
t3x5s avatar
När jag försöker komma in på FS så får jag bara upp "Requests from the Tor network blocked". Någon som vet vad jag ska göra?
2015-07-02, 16:52
Medlem
skulle ju undvika nucleus till varje pris ifall jag var er. https://www.deepdotweb.com/marketplace-directory/listing/nucleus-market agora är betydlgit bättre även om downtimen är fukkad emelllanåt. annars är fs ett hederligt alternativ. http://flugsvampkgwqwao.onion !

trist att gräsutbudet suger en sommar som denna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in