2015-07-02, 00:42
Bannlyst
city har ju ligans äldsta trupp och var extremt trötta redan ifjol. Aguero och Silva kommer givetvis fixa massor med poäng när de är skadefria, men det ser fan inte ljust ut. Som det ser ut nu tror jag även United kommer springa om dom, var ju nära redan ifjol.
Citera
2015-07-02, 01:18
Medlem
quaresmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Miranda helt klar för Inter:

https://pbs.twimg.com/media/CI1sJcfWgAA3e9X.jpg
Först ´´snor´´ man Kondogbia från Milan och nu Miranda.
Citera
2015-07-02, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Massa snack om Arda Turan till Barcelona.. Personligen tycker jag det känns som en bra transfer, fast allt beror på övergångssumma, lönekrav, speltidskrav.

Är det under 35M euro och han accepterar att bli utlånad/spela i barca b till januari, samt accepterar att sitta på bänken titt som tätt så funkar det. Lite störande dock att han är 28 och fyller 29 tidigt nästa år, nästan lite för gammalt egentligen.

Helst vill man ju ha Pogba, Veratti, Koke osv men de känns omöjliga denna sommar, får bli nästa.
Tycker att övergångssumman på €35M är rätt rimligt för en spelare som är en av världens absolut bästa mittfältare och har tillräckligt goda kvalitéer att ta en direkt startplats hos Barca.

Och med anledningarna ovan, har jag tyvärr svårt att se Arda bli utlånad till Barca B och harva i den spanska fjärdedivisionen. Sedan köper inte jag åldersargumentet eller sade du samma sak när en 29-åring David Villa värvades till Barca?

Pogba, Koke, Gundogan är spelare som Barca av olika anledningar inte bör förstärka enligt min mening.

Med allt detta sagt, vill jag ändå inte att Arda flyttar till Katalonien då det skulle vara en rejäl förstärkning för Barca tyvärr...

Citat:
Ursprungligen postat av Z91
Den värvningen vill jag som Barca supporter verkligen inte se. Turan är ju en bra spelare men det är inget Barca behöver, dom 35 miljonerna kan investeras bättre anser jag. Plocka hem Tello som back up framåt istället, det räcker.
Tello har bara speed men det är allt...
Citera
2015-07-02, 07:41
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Det kan knappast ha undvikit någon att Benteke verkar vara Liverpools stora transfermål när det kommer till anfallare denna sommar. Många, inklusive mig själv, är långt ifrån säker på att det vore en bra värvning. Speciellt till det pris som nämnts. Men vad baserar vi det på? Hur bra koll har vi egentligen? Ett intressant inlägg av en Aston Villasupporter. https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/comments/3bjl5z/clearing_up_some_misconceptions_surrounding/

Ett inlägg betyder knappas att Benteke automatiskt vore en bra värvning. Men det kan ju vara nyttigt att se hur personer som sett honom kontinuerligt i flera säsonger ser på honom.
Citera
2015-07-02, 08:06
Medlem
Cambijaos avatar
PSG får härja fritt på marknaden igen, vem blir deras bomb? Jag tror fortfarande på Ronaldo.
Citera
2015-07-02, 09:16
Medlem
Ezzelinos avatar
Roma har värvat Genoas duktige spanske offensive mittfältare Iago Falque för 9 miljoner euro.

Sevilla tycks vara på väg att köpa Milans franske back Adil Rami.

West Ham sägs vara nära att köpa Fabio Borini av Liverpool, och West Bromwich Albion och Bournemouth jagar Rickie Lambert.

Vad gäller Arda Turan sägs det att Cuadrado kan komma att ingå i den affären och alltså då ansluta till Atlético Madrid. Diego Simeone vill gärna att Filipe Luis återvänder dit också.
Citera
2015-07-02, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
PSG får härja fritt på marknaden igen, vem blir deras bomb? Jag tror fortfarande på Ronaldo.

Tycker PSG borde köpa Griezmann, en fransk stjärna att bygga runt. Dessutom på en position dom behöver förstärka.
Citera
2015-07-02, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Tycker att övergångssumman på €35M är rätt rimligt för en spelare som är en av världens absolut bästa mittfältare och har tillräckligt goda kvalitéer att ta en direkt startplats hos Barca.

Och med anledningarna ovan, har jag tyvärr svårt att se Arda bli utlånad till Barca B och harva i den spanska fjärdedivisionen. Sedan köper inte jag åldersargumentet eller sade du samma sak när en 29-åring David Villa värvades till Barca?

Pogba, Koke, Gundogan är spelare som Barca av olika anledningar inte bör förstärka enligt min mening.

Med allt detta sagt, vill jag ändå inte att Arda flyttar till Katalonien då det skulle vara en rejäl förstärkning för Barca tyvärr...

Tello har bara speed men det är allt...

Jag förmodar att Turan ska ha en offensiv roll? Vem av MSN tycker du han skulle peta isf? Må så vara att Tello bara har speed och jag menar inte att han på något sätt är en spelare av Turans kaliber, det jag menar är bara att jag tycker det räcker med att hämta hem honom och kanske Suarez istället för att lägga 35 Miljoner på Turan, ser heldre att dom pengarna läggs någon annanstans.
Citera
2015-07-02, 09:56
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:

Den stora bomben blir Kevin Trapp.
Citera
2015-07-02, 10:03
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Den stora bomben blir Kevin Trapp.
Är de alltså ute efter en målvakt?
Citera
2015-07-02, 10:07
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Är de alltså ute efter en målvakt?

Jag är helt ärlig när jag säger att jag har ingen aning men jag såg att det ryktet låg bland toppryktena på transfermarkt och såg ditt inlägg.

Ja jag vet att du är mera ute efter ett riktigt toppnamn.
Citera
2015-07-02, 10:16
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z91
Jag förmodar att Turan ska ha en offensiv roll? Vem av MSN tycker du han skulle peta isf? Må så vara att Tello bara har speed och jag menar inte att han på något sätt är en spelare av Turans kaliber, det jag menar är bara att jag tycker det räcker med att hämta hem honom och kanske Suarez istället för att lägga 35 Miljoner på Turan, ser heldre att dom pengarna läggs någon annanstans.
Turan skulle snarare ta Iniestas roll i laget. Och det behövs en eventuell ersättare till honom. Däremot verkar det bli Pogba som gör det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in