Citat:
Ursprungligen postat av
wizardinrobe
Det är lite i livet som är otvivelaktigt, också detta.
Men om man drar en vals, som han gör i detta fall, så borde man ha historien klar.
-Man går ut på Flashback för att berätta att man hittat kläder.
-Någon frågar om man kontaktat polisen.
-Ooops..... ja , man får väl dra till med att man ifyllt et schema på weben
-Någon säger att man bör ringa
-OK, då säger man att man ringt polisen i Lidköping (även om kontoret är stängt)
Måndag 09:00 - 15:00
Tisdag 11:00 - 19:00
Onsdag 09:00 - 15:00
Torsdag 11:00 - 19:00
Fredag 09:00 - 15:00
Lördag STÄNGT
Söndag STÄNGT
-I Lidköping säger en kille med västgötadialekt att det är uppfattat
-Efter att jag påpekat at Lidköping polisstation är stängd, så kommer detta
-Två kriminalare från Skövde plockar upp kläderna i pappakassar, utan att fotografera dokumentera eller dammsuga fyndplats.
Hallå......det är rätt nog omöjligt att veta när folk ljuger, men några gånger blir det för mycket...
Okej.
Nu är jag inte ute efter att sätta dig på plats, därför skrev jag att det egentligen inte spelar roll om du har rätt eller fel utan jag ville se argumentationen för att komma till den slutsats som varken jag eller flera andra kan.
Om jag inte minns fel, har du tidigare gett info om att du genom ditt arbete har viss insyn i hur det fungerar inom det polisiära. Det verkar föga troligt om jag ska vara ärlig mot dig och då använder jag mig själv som källa.
De tider som du anger om Lidköpings öppettider är vad jag ser korrekta. Men det är bara tider som anger när stationen är öppen för triviala ärenden.
Jag vet, med erfarenhet att stationen kan ta emot både besök och telefonsamtal på andra tider och det är inget som är specifikt just för Lidköpings station.
Jag har erfarenhet av fler stationer men inte i egenskap som buse vill jag understryka. Man kan utgå ifrån att det gäller samtliga stationer i städer. Däremot i mindre orter likt Götene, där får man vara glad om de är på plats på sitt kontor den enda angivna dagen i veckan.
Sammantaget vet varken du eller jag till 100% vad som är sant och inte rörande KofotarConnys inlägg men jag ser ingen anledning alls till att misstro honom hittills.
Men jag vet att du till 100% inte har en susning om vad du baserar din diss gentemot KC på.