Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
Det var lite skrämmande att höra. Föreslår att du går tillbaka till skolbänken innan du fortsätter bedriva arbete intill förundersökningar. Dina sätt att uttrycka sig ger bilden av en person som blir förbannad när argumenten tryter och lossnar. Att en sådan person arbetar intill en förundersökning borde vara föremål för utredning i sig.
Om du sansar dig lite, ringer ett samtal till polisen och frågar om 24h-regeln lite generellt, så kommer du få bra svar. Jag har inget behov att att få något medgivande av dig, men i ditt smartaste läge så gör du rätt i att sluta citera mig/svara på mina inlägg i denna fråga.
Först beskriver du ditt eget sinnelag "blir förbannad när argumenten tryter och lossnar", sedan hävdar du att att det är jag som är sån...... har du försökt terapi?
Därefter tror du att du kan klippa av korrektioner till dina fantasier vid att ge råd om att inte svara....jag är rädd det är för sent för terapi för din del.
Jag har dokumenterat att någon 24-timmars regel inte finns, du har inte dokumenterat någotsomhelst.