12 min boxet var väl ett test för båda ligorna för nytt folk. Skillnaden är väl att Bajen redan har en yngre liga i BHS där vissa kör med KGB och BO i grusgrop. Medans nya dy bara har nytt folk.
Haha snälla Joni gå och lägg dig. Att du tror på era ultras myt om hur 5 Heifare spöade 15 Mff-ultras på valborg är ditt eget problem Varje år kommer samma myt. "På valborg fick malmö smaka asfalt blablabla", ni mytar så mycket att ni tror på det själva
Förra derbyt satt era Yngre och käkade pizza medans våra försökte boka uppstyrt, det säger en del...
Jag pratade inte om ultras. Jag skiter fullständigt i ultras.. Har du någon som helst koll så vet du hur det brukar se ut runt skånederbyna. Haha.
Senast redigerad av Joni93 2015-06-28 kl. 18:11.
12 min boxet var väl ett test för båda ligorna för nytt folk. Skillnaden är väl att Bajen redan har en yngre liga i BHS där vissa kör med KGB och BO i grusgrop. Medans nya dy bara har nytt folk.
[quote=Joni93|53853063]Jag pratade inte om ultras. Jag skiter fullständigt i ultras.. Har du någon som helst koll så vet du hur det brukar se ut runt skånederbyna.
du verkar ha järnkoll .. du var gaisare när du kaxade mot mig sist... jävla ynkliga troll unge