2015-06-26, 08:14
Medlem
Lidls ben och jerrys kopia i banansmak. Prisvärd och god.
Citera
2015-06-26, 18:16
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Lilds majjo är den godaste på marknaden enligt mig. Även enligt många andra, bara att söka i tråden.

Är det vit majonnäs i amerikanskt stuk? Typ som Hellmans? I så fall ska jag prova den, gillar inte den "svenska" typen av majonännäs alls och köper den aldrig.
Citera
2015-06-26, 21:02
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Är det vit majonnäs i amerikanskt stuk? Typ som Hellmans? I så fall ska jag prova den, gillar inte den "svenska" typen av majonännäs alls och köper den aldrig.

Japp, den är av den vita typen. Svensk majonnäs är alldeles för sur, köper aldrig heller det.
Citera
2015-06-26, 23:35
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Japp, den är av den vita typen. Svensk majonnäs är alldeles för sur, köper aldrig heller det.

Toppen, då ska jag testa. Jag förbrukar väldigt lite majonnäs, men det är väldigt smidigt att ha hemma eftersom det trots allt funkar till ganska mycket.
Citera
2015-06-27, 21:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Sämre, mycket sämre. Dålig smak och degen är på tok för fluffig. Kanske funkar att slänga på egna grejer ovanpå när jag tänker efter.

Ja herregud vilket bottennapp efter att ha ätit dom hemskt bra italienska pizzorna Diavola och Quattro Formaggi.
Citera
2015-06-27, 21:19
Medlem
Alplandskaps avatar
http://www.lidl.se/sv/2760.htm?action=showDetail&id=8116

Den här müslin är ruggigt bra. Mycket bättre än någon svensk müsli. Finns en blå förpackning också, testa en av varje!

/Alplandskap
Citera
2015-06-27, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ja herregud vilket bottennapp efter att ha ätit dom hemskt bra italienska pizzorna Diavola och Quattro Formaggi.

Pizza är så jävla speciellt, kan vara de bästa som finns eller absolut botten Jag har aldrig käkat något jag ångrat eller inte kunnat äta på Lidl men det finns helt klart saker som man inte köper igen. Prova, ni kanske gillar den är ju inte så många slantar det handlar om.
Citera
2015-06-28, 08:21
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap

Den här müslin är ruggigt bra. Mycket bättre än någon svensk müsli. Finns en blå förpackning också, testa en av varje!

/Alplandskap

Den blå är ännu godare tycker jag. Mycket nötter i av olika slag.
Citera
2015-06-28, 09:51
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap

/Alplandskap

Den blåa är snäppet bättre, 50% frukt & nötter (inte lika galet mycke russin i den).
Citera
2015-06-28, 10:38
Medlem
Isnatts avatar
Ett suveränt tips är appen matpriskollen där man kan lägga in sina favoritbutiker och se erbjudanden och jämföra produkter av liknande karaktär.
Exempelvis ser jag att citygross har prusciutto 70-120 g för 29:95 per förpackning medans Lidl har prusciutto/Serrano 100 g för 14:95 per förpackning
Citera
2015-06-28, 12:37
Medlem
pancoitalianos avatar
På Flashbacks inrådan inhandlades en dagmartårta från närmsta Lidl.

Herrejävlarmin alltså, jag var helt lyriskt! Suveränt, nog det bästa fikabrödet man kan få för de pengarna. Åt upp hela i ett nafs, fick hålla mig ifrån att gå tillbaka till butiken för att köpa en till
Citera
2015-06-28, 12:55
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Har inte själv inmundigat en Dagmartårta (den verkar onekligen smaskig dok) men priset i förhållande till vikten oroar lite va sjutton den innehåller. Den kostar väl 16 spänn för 500 g kaka? Liiite för billigt för att innehålla äkta varor, en kemibomb av rang sniffar jag till mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in