2015-06-27, 16:32
Medlem
IfIWereAGirls avatar
AM värvar Jackson Martinez. Skaplig värvning.
Citera
2015-06-27, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
AM värvar Jackson Martinez. Skaplig värvning.
Jackson bekräftade direkt efter uttåget från Copa America att han kommer ansluta sig till oss. Däremot har varken Porto eller Atleti bekräftat övergången officiellt...
Citera
2015-06-27, 16:48
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Mål mot Hull, Stoke, Leicester, QPR, Swansea, samt assist i främst matcher där City krossat motståndet illustrerar väl ganska väl hans medelmåttighet.
Nu är det väl knappast för hans målskicklighet man värvat honom men med tanke på de problem Liverpool haft mot dessa klubbar så skulle man knappast tacka nej till mål mot det motståndet. Att han sedan producerat de siffrorna på en matchtid motsvarande 20 matcher gör det inte sämre. Sin sista säsong i Aston Villa gjorde han 7 mål och 12 assist på vad som mer ska ses som en full säsong i speltid. Men visst, inte heller där kommer poängen mot toppklubbarna om det nu är det man förväntar sig från honom.
Citera
2015-06-27, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Han var ju skadad under stora delar av säsongen pga en operation. Säsongen innan var han ju mer eller mindre ordinarie på mittfältet PSV under långa perioder. Vill minnas att han även var kapten vid några tillfällen.

Hijemark får mer ut av att stanna i PSV som åtminstone erbjuder CL-spel inför den kommande säsongen, något som Genoa och Sassuolo inte kan komma med...

Mer eller mindre ordinarie var en skön omskrivning på att han starta drygt hälften av matcherna. Likaså att att var lapten vid några tillfällen när det i själva verket var en match där bland annat Wijnaldum, Clasie, Mathijsen, Martins Indi, De Vrij, Bruma och Schars saknades varav samtliga sannolikt varit troligare kaptensval.

Sedan att han skulle få ut mer av CL-spel känns mest som en floskel. Att spela i en bättre liga ger givetvis mer än bänknötande i CL.
Citera
2015-06-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Vid sidan av Cech-historien som borde offentliggöras när som helst, så cirkulerar det en massa underliga rykten - nu senast i La Stampa - att Arsenal ska ha köpt Arturo Vidal.

Det som talar emot är förstås att han är 28 och tycks ha en god förmåga att hamna i trubbel vid sidan av planen - vilket Wenger som bekant ogillar starkt. Å andra sidan har han inte så långt kontrakt och det där med ålder och privatliv kan pressa ner priset, precis som det gjorde med Tevez.
Bara hans skadebenägenhet borde göra att varningsklockorna ringer högt för herr Wenger. Skadebenägen spelare och arsenal brukar inte sluta bra.
Citera
2015-06-27, 18:59
Avstängd
Halloween2s avatar
Någon som hört eller läst över huvudtaget att Navas skulle lämna real? Tycker det känns ganska så tyst nu i klubben förutom de "senaSte" om ramos.
Citera
2015-06-27, 20:36
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Många hade tackat nej till Milner. Med det sagt är det ingen dålig värvning av Liverpool, men ingen speciellt bra heller. Milner är ganska medelmåttig.

Det kan bara vara "Unitedfanet" bananjukka som kallar Liverpools fönster för fem plus. Jösses alltså. Ulven i fårakläder slår till igen.

Haha, vad nu! Uppenbarligen irriterar du dig på mig, fair enough. Jag har dock ingenting dåligt att säga om dig. Inget bra heller, för den delen, då jag inte lagt dig på minnet.

Står dock för att ett fönster med Clyne, Kovacic, Ings, Milner och Firmino är riktigt bra för just Liverpool, med tanke på var man står nu. Att jag tack vare det är ett "unitedfan" är rätt kass retorik. Folk tycker olika, så jobbigt kan du väl ändå inte tycka att det är?
Citera
2015-06-27, 21:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Jasper Cillessen till United för nästan 18 miljoner pund?
http://metro.co.uk/2015/06/23/ajax-agree-to-let-jasper-cillessen-make-manchester-united-transfer-5258935/

Hur reagerar United-fansen på det? Jag har bara sett Cillessen i VM förra sommaren. I mina ögon var han en säkerhetsrisk, släppte billiga returer och agerade allmänt instabilt. Prövades inte så mycket då holländarna spelade så defensivt. Kunde inte förstå hur LvG kunde föredra Cillessen framför duktiga Krul och Vorm. Ifall man nu köper Cillessen för 18 millar så måste det ju betyda att han är tänkt som förstemålvakt, och att man inte litar på Valdes som etta?
Citera
2015-06-27, 21:33
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jasper Cillessen till United för nästan 18 miljoner pund?
http://metro.co.uk/2015/06/23/ajax-agree-to-let-jasper-cillessen-make-manchester-united-transfer-5258935/

Hur reagerar United-fansen på det? Jag har bara sett Cillessen i VM förra sommaren. I mina ögon var han en säkerhetsrisk, släppte billiga returer och agerade allmänt instabilt. Prövades inte så mycket då holländarna spelade så defensivt. Kunde inte förstå hur LvG kunde föredra Cillessen framför duktiga Krul och Vorm. Ifall man nu köper Cillessen för 18 millar så måste det ju betyda att han är tänkt som förstemålvakt, och att man inte litar på Valdes som etta?

De Gea ut och Cillessen in? Van Gaal? More like Van Galen. Ta in Reina istället. Om han nu vill till United.
Citera
2015-06-27, 21:34
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
De Gea ut och Cillessen in? Van Gaal? More like Van Galen. Ta in Reina istället. Om han nu vill till United.

Skrev nyligen på för Napoli. Reina alltså.
Citera
2015-06-27, 21:43
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Skrev nyligen på för Napoli. Reina alltså.

Det visste jag inte. Kul för honom och Napoli. De vet väl vad de får. Han har väl fått rätt kasst med speltid i Bayern också?
Citera
2015-06-27, 22:00
Avstängd
Halloween2s avatar
Sevillas Carlos Bacca, 28, ska har bestämt sig. Han vill spela i Milan, rapporterar flera italienska medier.

Vore inte fel men känns inte så troligt.. Eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in