2014-06-10, 08:40
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55

Nu ska jag koka havreGRYNSgröt!

Det är svårt att förstå vad en kulturellt bevandrad skådespelerska som Grynet Mollvig kunde se hos Frank Andersson som sannolikt aldrig sett en bok ens på vykort.
2014-06-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det är svårt att förstå vad en kulturellt bevandrad skådespelerska som Grynet Mollvig kunde se hos Frank Andersson som sannolikt aldrig sett en bok ens på vykort.
Det ryktades väl om att det var sexkulturen som lockade henne. Förmodligen samma kultur som drog Lill-Babs till Frank.
2014-06-18, 21:52
Medlem
hängballens avatar
Tydligen har Frankie boy lite gamla skulder att betala. Vem kan den gamle vännen vara?
http://www.expressen.se/gt/tidlost/frank-andersson-kravs-pa-200-000/
2015-06-25, 15:22
Medlem
el henkos avatar
Frank har sju barn med fyra olika kvinnor.
2015-06-25, 17:49
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el henko
Frank har sju barn med fyra olika kvinnor.

Skulle inte ens lyfta på ena ögonbrynet om det var fler. Den mannen har fått knulla mer an de flesta män ens drömmer om.
2015-06-26, 01:36
Medlem
Varför prata han så kontigt i Mästarnas mästare? Förstod inte mycket av det han sa ändå skrattade (låtsas?) övriga deltagare åt hans ´´skämt´´. Hade dom tolk?
2015-09-20, 18:45
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag trodde det var boxning han sysslade med då han, milt sagt, verkar långsam i sitt tänkande. Men har han alltid varit sån eller kan man bli sån av brottning också?
2015-09-20, 19:14
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jag trodde det var boxning han sysslade med då han, milt sagt, verkar långsam i sitt tänkande. Men har han alltid varit sån eller kan man bli sån av brottning också?

Svaret är: låg IQ, påstådd adhd och långvarigt tjackmissbruk.
2015-09-20, 19:20
Medlem
Citat:

Han har gnidit huvudet mot brottningsmattan för mycket.
2015-09-20, 23:43
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Frank Andersson har aldrig tillhört dom intellektuellt snabbaste grabbarna. Gatusmart dock med en förmåga att hanka sig fram på olika sätt.

Frank är dock en idrottsikon oavsett vad man tycker om honom för övrigt.
2015-09-21, 09:44
Medlem
7 barn med olika kvinnor osv - tjänar han några pengar efter sin
aktiva tid o i så fall på vad?
2015-09-21, 14:56
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
7 barn med olika kvinnor osv - tjänar han några pengar efter sin
aktiva tid o i så fall på vad?

Han tjänar pengar genom att vara Leo Vegas frontfigur.

Frank må vara naiv, men han är ingen som vill lura folk. Han har dessvärre omgett sig med ohederligt folk som han inte har förstått vad de har varit ute efter. Dessutom är han en person med många idéer, vissa bra, andra mindre bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in