Citat:
Ursprungligen postat av
IVXX
Du är ett troll. Ganska enkelt att konstatera genom att läsa dina inlägg i andra trådar. Du har fotografiskt minne, arbetar som pilot samt asylbaron!?!
Man ska inte mata trollen!
Lite topic. Angående SDs nuvarande stöd, samt utveckling, talar de flesta här i tråden för att takten kommer avta. Alltså att vi kommer se en platå framöver. Även jag är av den åsikten. Men en tanke slog mig, har vi verkligen räknat med alla nya invällare som dagligen fyller på bägaren?? Det finns ju inte ens en liten ort kvar i Sverige som inte är berikad snart, från Ystads till Haparanda sätter mångkulturen tydliga avtryck!?! Är det verkligen helt orimligt att anta att vi kan se en ökning när det gäller SDs stöd i OI? Det är ju länge sen våra bostäder "tog slut". Även skola, vård och rättsväsende går ju redan på knäna som det är. Om, eller när, kollapsen kommer. Är det då helt uteslutet att SD kan rusa uppemot det dubbla stödet, mot idag, på en oerhört kort tid?
jo jag har väntat på platån också ,och när det gäller asylinvandring så är nog de flesta omvändbara redan vakna om problemet.
vad som är turbon ,kompressorn om man så vill är tiggeriet.
Då kommer helt plötsligt nya väljargrupper som inte ens gett asylindustrin en tanke,och det är folk boende i storstäder likaväl som mindre orter.
Tiggeriet är det som riktigt gjort SD till ett folkrörelseparti ,där de övrigas partierna ovilja att agera gör att SD skjuter uppåt som en raket.