Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Att signa Depay till Southampton eller Everton är rätt orealistiskt. Om spelaren inte ligger ute på transferlistan så är det svårt att värva dom under eller lika med sitt värde. Om dom begär 450 miljoner, så föreslår du 180 miljoner. Då finns det en möjlighet att dom sänker sitt krav till 400 miljoner. Försätt sådär så kommer du nog få ner det till 300 miljoner i alla fall.
Okej, men känns konstigt att flera av dessa spelarna dyker upp på diverse guider för olika lag när det i själva verket är orealistiskt för mittenklubbarna att få dessa spelarna.
Senast redigerad av iTAKE1337 2015-06-24 kl. 15:38.
Citera
2015-06-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Det gör den inte, iallafall inte komplett. Nyasha, Björkström, Mrabti osv. är inte med. Colley är det dock, men Tibbling är kvar i DIF osv.

Gjorde en save med senaste lfcmarshall uppdateringen för att kolla läget i DIF. Truppen är korrekt förutom att Nyasha av en outgrundlig anledning ej är med. Men det går ju väldigt snabbt att fixa i editorn.
Citera
2015-06-26, 19:23
Medlem
Köpte spelet på Steamrean förra veckan, och har spelat sedan dess. Har hört mycket skit om FM15, men troligtvis har de patchat bort de värsta buggarna nu.

Iaf. startade en save med Djurgården, går ut offensivt som vanligt med 4-3-3. Super-Mush saknades i DIF, och även Mrbati. Nåväl, värvade John Guidetti på free transfer istället, samt ett-par unga lovande brassar som scoutades hastigt (de får spela i U21 samt göra inhopp ibland).

Är framme i omgång 30. (inte spelad!)

Måste säga att efter lite svårigheter (och förbättringar i taktiken), så är vi obesegrade i Allsvenskan sedan förlusten mot MFF i andra omgången. 27(!) matcher.

Har ALDRIG haft en sådan här bra debutsäsong i något CM/FM spel någonsin. Överlägsen vinnare av Allsvenskan tror ni?

NEJ! Det har aldrig varit jämnare... Det står mellan oss i DIF och MFF (DIF och MFF har dominerat), tabelltoppen efter 29 omgångar:

1. Djurgården...29 20-8-1 67-24 68 (+43)
2. Malmö.........29 20-8-1 58-22 68 (+36)

Jag leder inför sista omgången på målskillnad. MFF möter trean Häcken borta i sista omgången, vi i DIF tar an Åtvidaberg hemma. Åtvidaberg som är toksist, och åkte ur för 3-4 omgångar sedan.

Jag lovar att jag slår sönder nåt ifall vi inte fixar guldet.
Citera
2015-06-26, 20:39
Medlem
SM-Guld!

5-1 mot åtvid, samtidigt som MFF förlorar sin andra match för säsongen men 1-2.
Citera
2015-06-27, 10:29
Medlem
ByeByeBostons avatar
Det mest tröttsamma med spelet tycker jag är spelarnas gnäll när dom inte får spela, irriterande som satan.
Citera
2015-06-27, 12:08
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ByeByeBoston
Det mest tröttsamma med spelet tycker jag är spelarnas gnäll när dom inte får spela, irriterande som satan.

Håller med, själv blir jag också förbannad på att spelarna först gnäller över "brist på konkurrens i A-laget" när man försöker spela med en tighttrupp.
Citera
2015-06-29, 12:25
Medlem
FMSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proud1ncc
Det finns två FM jag kört i alla år det är 08 och 11 och dom älskar jag! Men nu är jag sugen på FM 15 och undrar om någon kunde dra alla nyheter som hänt sedan FM 11?

Allt har uppdaterats. Främst grafikmotorn.
Spelarinteraktioner
Spelaragenter närvarar vid kontraktförhandlingar
Ny taktisk del
Träningsscheman är delvis borttagna eller snarare helt omgjort till ett mer lagbaserat schema.

Tror det är de största.
Citera
2015-06-30, 17:27
Medlem
Kan någon hjälpa mig? I mitten av första säsongen fick jag ett meddelande av United att jag får 30% av alla försäljningar. Nu ar det blivit dags för sommartransfers, hur får jag 100% igen?? Hur ska jag göra.
Citera
2015-07-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlarren
Kan någon hjälpa mig? I mitten av första säsongen fick jag ett meddelande av United att jag får 30% av alla försäljningar. Nu ar det blivit dags för sommartransfers, hur får jag 100% igen?? Hur ska jag göra.

Du måste ha bättre ekonomi.
Citera
2015-07-01, 14:11
Medlem
Syeks avatar
Är det någon som har en riktigt bra defensiv taktik? Jag är ett bottenlag i BPL, har lyckats att kryss mot united en gång, så det går.

Men vet någon en taktik man kan låna?
Citera
2015-07-01, 14:32
Medlem
Syeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlarren

Du måste ta det lugnt med värvningarna, värva endast typ en spelare för 150 miljoner under sommar fönstret, håll dig på det under en säsong. Sen får du 100% garanterat nästa år.
Citera
2015-07-01, 17:33
Medlem
Zoggezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syek
Är det någon som har en riktigt bra defensiv taktik? Jag är ett bottenlag i BPL, har lyckats att kryss mot united en gång, så det går.

Men vet någon en taktik man kan låna?

Sök efter BoomTactic på Steam. Den funkar rätt hyfsat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in