Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-02, 02:19
Medlem
Min klubb är under transfer-embargo, vad tror ni kommer hända? Har plus på kontot, så jag gissar på...ny ägare kanske?
Citera
2015-07-02, 02:23
Medlem
Precis startat spelet, par år sedan jag spelade sist och jäklar vad mycket förändringar det är! Iallafall så börjar jag i allsvenskan och har fått en rätt hyfsad start får jag väl medge. Någon som har några bra tips på unga guldkorn man kan värva tillsig? kramkram
Citera
2015-07-02, 18:57
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsmumsakatten
Precis startat spelet, par år sedan jag spelade sist och jäklar vad mycket förändringar det är! Iallafall så börjar jag i allsvenskan och har fått en rätt hyfsad start får jag väl medge. Någon som har några bra tips på unga guldkorn man kan värva tillsig? kramkram

Kristoffer Ajer, Sondre Rossbach, Grögard är alla unga och blir bra. Ajer kommer du kunna sälja för 40 milj+ efter 1-2 säsonger.
Citera
2015-07-02, 21:06
Medlem
Har också blivit biten av spelet, kämpar med att få upp mitt hemortslag till allsvenskan!

Frågan rör dock multiplayer-läget: om jag startar ett spel som två polare ansluter, där jag laddat ner custom (nutida och uppdaterade) laguppställningar, men de inte har gjort det, kommer det ändå lira? Eller kommer de behöva uppdatera sin databas? Även inne på att editera lite i lagens transferbudgetar för att ge oss typ samma förutsättningar. Är det bara att jag laddar spelet och de ansluter? Eller kommer det komma upp felmeddelanden och elände?
Citera
2015-07-02, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cooldog
Kristoffer Ajer, Sondre Rossbach, Grögard är alla unga och blir bra. Ajer kommer du kunna sälja för 40 milj+ efter 1-2 säsonger.

Många tack!
Citera
2015-07-04, 08:59
Medlem
MacGayVers avatar
Jag blir galen! Året är 2021 och min karriär har gått via Norrköping>kort sejour i Sunderland>FC Köpenhamn och efter vi var påväg att vinna ligan överlägset för tredje året i rad så fick jag nog och lyckades få Schalke 04 (har även haft Kamerun och kommit trea i VM och Rumänien i semifinal i EM.

Schalke missade champions league denna säsong pga en skitsäsong så vi har gått som tåget i ligan, vi har legat etta med 10 poängs marginal och fuckade bort allting sista matcherna och Bayern gick om oss och vann med 1 jävla neslig poäng...herrejävlar jag är irriterad just nu.
Citera
2015-07-04, 13:05
Medlem
MacGayVers avatar
AAAARRGGGHHH, jävla gnäll det ska vara då. Vi har ju redan kvalificerat oss för champions league förra säsongen, sluta gnälla nu under sommarfönstret att ni vill flytta till klubb X för att spela i champions league!!!
Citera
2015-07-04, 14:39
Medlem
en1kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
AAAARRGGGHHH, jävla gnäll det ska vara då. Vi har ju redan kvalificerat oss för champions league förra säsongen, sluta gnälla nu under sommarfönstret att ni vill flytta till klubb X för att spela i champions league!!!
Ja precis även om mitt lag är klart till CL och klubben x som han vill till inte ska spela CL nästa år så vill han ändå fara...
Citera
2015-07-04, 14:56
Medlem
en1kronas avatar
Ska försöka ta Luleå till allsvenskan från div 1, ska även försöka uppdatera resan. Önska mig lycka till
Citera
2015-07-04, 15:18
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Ja precis även om mitt lag är klart till CL och klubben x som han vill till inte ska spela CL nästa år så vill han ändå fara...

Mjo, men jaja, det löser sig väl när kvalet sätter igång. Annars har jag lyckats blåsa av det genom att lova spelarna att vi ska spela där nästa år...
Citera
2015-07-08, 23:03
Bannlyst
Tja, var kan man köpa spelet billigast till Mac? Är G2play billigast för 130:- eller finns det billigare?
Citera
2015-07-09, 00:50
Medlem
Syeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Batistuta-
Tja, var kan man köpa spelet billigast till Mac? Är G2play billigast för 130:- eller finns det billigare?

130:- är jävligt billigt. Köp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in