Jag kommer välja att inte tro på att hon levde såpass länge att GM inte höll på med så sjuka saker förrän jag får det bekräftat svart på vitt. Statistiken talar för att hon redan var död på söndagskväll.
Det tror jag också. Om det skulle finnas nakenbilder som cirkulerat eller postats upp på någon sida behöver de ju inte vara nya även om de kom upp efter försvinnande.
Tror du att någon fotat LH och lagt in bilder från sin egen telefon? Hennes egen förstördes inom några minuter.
Styckning, grismat och nakenbilder är fantasier från personer som inte har ett sunt intresse av trådämnet. Inte heller (fullbordad) våldtäkt är troligt eftersom LHs mobil förtstördes någon km söderut drygt fem minuter efter att hon skickat ett sms till pappan.
Menar du att en kvinna utan fungerande mobil inte är möjlig att våldta? Om en kvinna blir överfallen skulle hon kunna skydda sig från fortsatt angrepp om hon lyckas slänga mobil och trampa sönder den?
Men de är ett strategiskt sätt ifrån Polisen sida! hon kommer ha span på sig och bevakning.. Minsta lilla telefonsamtal utlandet eller anhörig kommer säkerligen att avlyssnas i jakt på mer bevis.
Men de är ett strategiskt sätt ifrån Polisen sida! hon kommer ha span på sig och bevakning.. Minsta lilla telefonsamtal utlandet eller anhörig kommer säkerligen att avlyssnas i jakt på mer bevis.
Frågan är vart kvinnan ska ta vägen. Kanske åker hon till Litauen.
Inte när det gäller NB, HR fastställde TR:s beslut.
Tänkte mer på att den yngre brodern, avseende vad jag menar med delning. Han kan ju komma att få ändringar, med tanke på att det var kring honom HR ville ha in åklagarens "klargörande"