2015-06-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Antica någon/några?!?!?!?! :X

Vad nickar du?
Citera
2015-06-16, 19:44
Medlem
Slaxarns avatar
någon som lirar Inferna?

Sugen på pka/teamhunta lite men inte lätt på en hardcore pvp där alla vill döda en haha
Citera
2015-06-18, 19:53
Medlem
KnektWhites avatar
Fyfan, varit sugen under en längre tid nu på att börja lira igen. Går aldrig att sluta helt när man en gång fastnat i träsket. Vilken server samt bot är det som gäller?
Citera
2015-06-19, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnektWhite
Fyfan, varit sugen under en längre tid nu på att börja lira igen. Går aldrig att sluta helt när man en gång fastnat i träsket. Vilken server samt bot är det som gäller?

Jag spelar på antica o tycker det är bra. Mycket svenskar men har slutat botta för det är svårt för folk reportar direkt och lurar så man dör hela tiden haha.
Citera
2015-06-20, 19:39
Medlem
Deathwanderers avatar
bot, så e d väl ibot, xenobot o windbot som gäller, i guess.. har dock blivit deleted,
1 acc me ibot, 2 me windbot.. så, börjar ja nångång botta igen(moneymakers) testar ja på xeno igen..
men kmr aldrig botta main acc igen.. ever.

o så har d blivit väääldigt lite tibia(antica) nu senaste veckorna, nördat ark som fan
men inte så kul p spela solo, o så låglvlad xD
Citera
2015-06-21, 16:55
Medlem
Ferozs avatar
någon som sitter med chayenes key på aurora?
Citera
2015-06-21, 20:44
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feroz
någon som sitter med chayenes key på aurora?
Aurora fanns inte än när man kunde få tag på keyn så du kan nog sluta leta efter en där :P
EDIT: Man kan tydligen få den från events, hursom så finns det inte många alls på aurora, om ens någon.
Citera
2015-06-22, 02:48
Medlem
QQQ7000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rM
Vilken level var "Ziorrz" när de flyttade den från Inferna och bytte namn? för så vitt jag vet så fanns det en gubbe med samma namn "Ziorrz" level 600~ på calva när den var hc-pvp. Och den charen kom från n-pvp och är inte legendarisk utan bara en annan high-level n-pvp bot char.

Runt 600 var den. Du har även rätt, den kom från Calva, men jag har för mig den kom från Inferna från början.

Jag funderar på att damma av min "bott-dator" och börja botta på sidan av mitt main acc, hur safe är mitt main acc om jag gör detta? Datorerna kommer inte ha samma ip eller så, men det spelar kanske ingen roll?

Körde Ibot förr, men är sugen på att testa Xeno/Winbot. Går det att använda/göra om scripten, så de funkar på Xeno/Win?
Senast redigerad av QQQ7000 2015-06-22 kl. 02:56.
Citera
2015-06-22, 12:25
Medlem
Deathwanderers avatar
windbot ska ha nån convert grej iaf, har dock aldrig testat den så vet inte hur bra den e..

men, ditt main acc bör va safe, i guess!

vet inte om dom kan se sånt, men ja brukar ha en "mellanhand" alla acc parcelar gps o loot till ett acc, som sedan ger den till main acc, genom o va i samma dp o "kasta" sakerna till gubben...

kan va för att man e lite paranoid!
Citera
2015-06-22, 12:41
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
windbot ska ha nån convert grej iaf, har dock aldrig testat den så vet inte hur bra den e..

men, ditt main acc bör va safe, i guess!

vet inte om dom kan se sånt, men ja brukar ha en "mellanhand" alla acc parcelar gps o loot till ett acc, som sedan ger den till main acc, genom o va i samma dp o "kasta" sakerna till gubben...

kan va för att man e lite paranoid!
Haha orka använda ett 3e account, fucking pussey!
Citera
2015-06-22, 16:04
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, har så många ändå ;d
Citera
2015-06-22, 19:27
Medlem
Deathwanderers avatar
less på spela solo lowlvl, så, yamal logga in o spela med mig!
elr nån som spelar på nån annan server, som ja kanske har chars på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in