2015-06-19, 18:22
Medlem
Den var bra! Låter exakt som jag sett hela hbtq rörelsen, pride och hela köret. Man ska hata SD och älska invandring.
Citera
2015-06-19, 18:29
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidna
Kom på mig själv att stava fel men lät det vara, lite komiskt. Tycker dock att du hoppar på personangrepp och håller dig inte till ämnet, vem är det som är barnslig, eller??? Du är lite skrattretande om jag ska vara ärlig. Nu igen till hbtq, varför är dom inte invandringskritiska???? Sluta med ditt påhittade dyslexi, bara omoget. Du förklarar på ett sätt som man knappt förstår vad du menar för att låta som du kan din sak, lägger till ord som ska låta bra som inte har någon betydelse för ämnet...

Suck.....bevisa bara att folk med hbtq läggning generellt är för stor invandring av intorrelanta människor är du snäll.
Senast redigerad av RagGAnoF 2015-06-19 kl. 18:31.
Citera
2015-06-19, 18:39
Medlem
Du menar att jag ska lämna ut privata personers namn i ett forum? Det är denna bevisning jag har, känner flera stycken pga jag har ett arbete där många homosexuella arbetar. Varför frågar du inte andra i denna tråd efter bevisning?
Citera
2015-06-19, 18:46
Medlem
jamesbondes avatar
Har blivit "unfriendad" på Facebook av två personer - den ena är bög och den andra är moderat. Tycker också det är underligt att hbtq hatar SD. Jonas Gardell kallar SD-sympatisörer för spyor samtidigt som ISIS kastar ner bögar från höga byggnader.
Citera
2015-06-19, 18:49
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Du menar att jag ska lämna ut privata personers namn i ett forum? Det är denna bevisning jag har, känner flera stycken pga jag har ett arbete där många homosexuella arbetar. Varför frågar du inte andra i denna tråd efter bevisning?

Förlåt, men är du utvecklingsstörd? Isådannafalll ber jag om ursäkt.

Kan inte på något något sett förstå hur du kan tro att jag kan va intresserad av va dina kompisar tycker. Jag bad om en undersökning( + om den vore statistiskt säkerställd)
Medans du svarade med personpåhopp, och sedan försvarade dig med desamma.
Lalla fram lite fakta nu som överensstämmer med va du säger så ska jag ta till mig det.
Citera
2015-06-19, 18:51
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Har blivit "unfriendad" på Facebook av två personer - den ena är bög och den andra är moderat. Tycker också det är underligt att hbtq hatar SD. Jonas Gardell kallar SD-sympatisörer för spyor samtidigt som ISIS kastar ner bögar från höga byggnader.

Och vad har vi kommit fram till här?
Citera
2015-06-19, 19:05
Medlem
Tycker att du raganof eller vad du nu kallar dig, jag känner till flera utvecklinsstörda, alltså ofta för tidigt födda och det blivit en störning i utvecklingen vilket betyder att dom inte fick samma chans som barn som får vara i mammas mage i 9 månader. Du är verkligen omogen, kalla inte folk för utvecklingsstörda, det är ett funktionshinder man inte kan rå för. Nu är jag inte utvecklingsstörd men hatar när man använder sig av detta ord utan att veta innebörden till vad det betyder!!!
Citera
2015-06-19, 19:09
Medlem
Igen vill jag att du frågar de andra 20-30 personerna i tråden efter bevis, jag känner folk, andra känner annat folk. Media låter ofta HBTQ personer uttala sig ang SD och invandring och ofta samma sak... Igen sluta kalla folk utvecklingsstörda, låter som en 9 åring på en lågstadieskola som inte vet vad ordet betyder... Mycket mycket omogen person
Citera
2015-06-19, 19:22
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Igen vill jag att du frågar de andra 20-30 personerna i tråden efter bevis, jag känner folk, andra känner annat folk. Media låter ofta HBTQ personer uttala sig ang SD och invandring och ofta samma sak... Igen sluta kalla folk utvecklingsstörda, låter som en 9 åring på en lågstadieskola som inte vet vad ordet betyder... Mycket mycket omogen person

Bla bla bla.....ta fram nått nu är du snäll.

Som sagt det var mitt spörsmål från början, vore väldigt tacksam om någon kunde görs det.
Senast redigerad av RagGAnoF 2015-06-19 kl. 19:24.
Citera
2015-06-19, 19:28
Medlem
Har ju sagt att jag bara har det jag ser/hör i media samt vänner och läser i detta forum. Har du något belägg att det inte är så, fram med bevis, någon avhandling eller dylikt? Kan du be de anda personerna i tråden efter någon undersökning, varför frågar du bara mig när det finns flera i denna tråd.
Du har ju i alla fall lärt dig vad utvecklingsstörning betyder, man lär sig något nytt varje dag, eller hur Nu orkar jag inte med dig mera, så ha nu en bra midsommar det ska jag ha!
Citera
2015-06-19, 19:33
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jazzneger
Varför skulle man behöva vara SDare för att vara invandringskritisk? Man behöver ju inte vara sympatisör för något parti öht för att driva en viss sorts opinion eller vara intresserade av vissa sorters frågor.

För att annars är man en idiot.
Citera
2015-06-19, 19:45
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Har ju sagt att jag bara har det jag ser/hör i media samt vänner och läser i detta forum. Har du något belägg att det inte är så, fram med bevis, någon avhandling eller dylikt? Kan du be de anda personerna i tråden efter någon undersökning, varför frågar du bara mig när det finns flera i denna tråd.
Du har ju i alla fall lärt dig vad utvecklingsstörning betyder, man lär sig något nytt varje dag, eller hur Nu orkar jag inte med dig mera, så ha nu en bra midsommar det ska jag ha!

Nu var det ju trots allt du som svarade på mitt inlägg som var riktat till Ts?
Samt det var du som komme med ett påstående, då måste man kunna "backa upp" det, det är inte jag som sitter på bevisbördan.
Du resonerar som en bibeltroende, jag kan inte motbevisa nå hittepå.
Det är DU som ska bevisa dina påståenden.
Om vi inte änns kan lägga oss på den nivån så känns det hela som sagt ganska lönlöst.

Men absolut, hoppas du har en toppen midsommar. Kommer själv sitta här och va avis för att jag inte kunnat ta ledigt för att få åka hem till sverige och fira min favorit högtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in