Citat:
Ursprungligen postat av
nidna
Det handlar ju om hbtq och invandring och du med grund_regler kommer totalt från ämnet, sen är det ju lite roligt när man inte riktigt kan stava och använder särskrivningar när man försöker vara lite intelektuell

man kan ju undra varför hbtq personer inte är mer invandringskritiska, detta är den stora frågan??? Har träffat många homosexuella och det är inte ofta dom är emot invandring, ibland bögarna men har aldrig träffat en lesbisk för man är ju ofta även feminist och som feminist så älskar man invandring, trots att detta inte har något med feminist att göra, tror att många inte ens vet vad feminist är, det är = jämlikhet!! Både män och kvinnor är ju feminister och även de flesta svenskar, jämlikhet är ju inte lika vanligt inom vår grupp flyktingar och asylsökande...
På vilket sätt, jag talade om att de hbtq personer jag känner förhåller sig till samma ideologi som mig vilket är liberal.
Vilket är rakt på spåret här då ts spörsmål var varför "dessa" ville ha multikulti vilket islutändan må koplas till vart man står idelogiskt.
Jag har på inget sätt försökt va INTELLEKTUELL(Föresten herr adjunkt, visst är det svårt att stava rätt? min ursäkt är enbart 4 års skola och dyslexi. Vad är din?) att efterfråga nån sorts jävla fakta är så grundläggande att till och med oskolade loosers som mig kan förstå värdet i det hela.
Jamen dåså, DU har minnsan träffat några som tycker så.
Om du inte kan se skillnanden på anekdotisk och statistiskt statistik/bevisföring så blir det ju lite svårt?
Samt är det lite svårt att diskutera med någon som inte änns kan acceptera att det kan finnas böghatare i ett parti.