Citat:
Mycket intressant och underhållande pod, fortsätt så!
Creds till "salgoud" eller vad du nu har för användarnamn,
Nu har jag glömt användarnamnet på han som gjorde/gör rättegångspodden men iaf, jag tror att ni skulle vara ett bra team tillsammans.
Kan man kanske se ett framtida samarbete, som det ser ut nu så jag ju R-podden stått stilla väldigt länge, är det någon som vet om det kommer fler avsnitt från honom?
Creds till "salgoud" eller vad du nu har för användarnamn,
Nu har jag glömt användarnamnet på han som gjorde/gör rättegångspodden men iaf, jag tror att ni skulle vara ett bra team tillsammans.
Kan man kanske se ett framtida samarbete, som det ser ut nu så jag ju R-podden stått stilla väldigt länge, är det någon som vet om det kommer fler avsnitt från honom?
Jodå, detta kom upp på Rättegångspoddens hemsida den 6 juni:
Citat:
För er som fann avsnittet om Dejtingligan intressant kan jag rekommendera filmen "Little Birds”, som verkligen påminner om turerna kring den händelsen. Den är dessutom filmad av den fantastiska Reed Morano ASC som ligger bakom serien Looking samt den helt otroliga filmen "Autumn Blood". Så där har ni ytterligare lite tips inför nästa Rättegångspodd som kommer om inte allt för lång tid.
Hoppas att "inte allt för lång tid" är jävligt snart!
Citat:
Riktigt grymt avsnitt, nog ett av de bästa riktigt intressant och givande att lyssna på. En hel del som fanns att diskutera om som jag fann intressant. Roligt också att avsnittet var så långt. bruce_lee är ju en ängel som ställer upp och delar med sig så personligt
Det är bara att fortsätta diskutera om du vill, jag är inte sen!
Haha, ängel! Men tack i alla fall. Har inga problem med det, gillar att höra min egna röst.
Tack till Salgoud för att jag fick vara med i podden, det var kul!
är ateist så ängel är väll fel ordval. Där är vi tvärtom jag hatar min egna röst. Usch! Nej med det där om kbt var intressant, lite din livssyn på olika saker är också väldigt intressanta. Sen påminner du mig om en kollega jag hade för ett halvår sen. Hon hade inte drogproblematiken men hon hade också en hel del med släkt som förföljde henne stalkers.
Gör gärna det!
Bilder kommer imorgon! Mysfaktor overload på att få brev