2015-06-17, 18:15
Medlem
Tjena!

Mellan 1-7 juni rökte jag gräs varje kväll, ungefär 4st normalrullade/kväll. Jag har sen dess inte rökt något. Jag är 180cm lång, väger ca 75kg, tränar mycket och var helt ren innan jag rökte. Hur lång tid tror ni att det tar tills jag absolut inte har något spår av THC i kroppen?

Jag ska nämligen om ett par veckor lämna ett urinprov som kommer att kunna hitta låga halter av THC (skulle tro mindre än 10ng/ml). Som jag förstått ska det ta ungefär en månad att bli av med THC, men hur lång tid tror ni att det tar för mig att bli av med absolut all THC om jag fortsätter min träning och dricker ofta vatten?
Senast redigerad av Prive 2015-06-17 kl. 18:17.
Citera
2015-06-17, 18:19
Medlem
Flusons avatar
Det beror nog också lite på hur mycket du rökt innan 1 juni
Citera
2015-06-17, 18:19
Medlem
CHI9s avatar
Inga problem alls skulle jag tro. Har dålig koll på det där med lägre halter dock. Men generellt brukare man ju säga att det tar ett par dagar att bli ren, kanske högst en vecka i ditt fall. Notera högst en vecka.
Om du har möjligheten, säg då att du vill ta blodprov istället. Det försvinner ur blodet mycket fortare nämligen. Men det kan ju vara suspekt att be om det om det är jobbet eller något som vill testa dig.
Dessutom har du placerat tråden fel, den skall vara i cannabis. Och dessutom finns nog en hundratal befintliga trådar som redan handlar om att bli ren.
Citera
2015-06-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Det beror nog också lite på hur mycket du rökt innan 1 juni
Inget alls.

Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Inga problem alls skulle jag tro. Har dålig koll på det där med lägre halter dock. Men generellt brukare man ju säga att det tar ett par dagar att bli ren, kanske högst en vecka i ditt fall. Notera högst en vecka.
Om du har möjligheten, säg då att du vill ta blodprov istället. Det försvinner ur blodet mycket fortare nämligen. Men det kan ju vara suspekt att be om det om det är jobbet eller något som vill testa dig.
Dessutom har du placerat tråden fel, den skall vara i cannabis. Och dessutom finns nog en hundratal befintliga trådar som redan handlar om att bli ren.
Jag har faktiskt sökt och letat i tidigare trådar men inget av dem liknar min situation.
Som sagt behöver jag bli av med all spår(0ng/ml THC)..
Citera
2015-06-17, 18:47
Medlem
Mycket troligt om du ej röker något och svettas/dricker mycket.
Citera
2015-06-18, 01:42
Medlem
ungefär 3-4-5 veckor beror mycket på mängd också
Citera
2015-06-18, 02:09
Medlem
sephines avatar
En riktig stooner hade frågat hur länge kroppen satt fast i THC´t.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in