..det tog lite längre tid än vanligt när man handlar. Tror de är segast hittills och om jag kommer ihåg rätt tog det drygt tre veckor. Värre än från USA men grejerna kom ju iaf.
Har beställt därifrån ett flertal gånger och även returnerat plagg utan problem, frakten är inte våldsamt mycket dyrare än om du beställer mot postförskott här hemma. De har då och då olika rabattkampanjer så pröva och googla på "asos+discount code" innan du beställer så kan du kanske spara en slant. En sak du bör tänka på är att ta klädmåtten de har på sin sida med en nypa salt. Exempelvis så uppges samtliga plagg i storlek small ha 92 cm i bröstmått - oavsett märke eller om det är en jacka, t-shirt eller stickad tröja. Detta stämmer naturligtvis inte så det kan vara värt att surfa runt lite och kolla om man hittar riktiga mått någon annanstans.
jag har köpt därifrån flera ggr och det har funkat jättesmidigt. välpaketerat som bara den (jag köpte en väska och lite bling bling och fick allt i en kartong som jag kunde byggt bo i).
kvaliteten är det väl lite sådär med men så kostar det ju därefter...
Handlat två par skor där, fick dem levererade efter 3 dagar tror jag. Mycket snabbt alltså! Frakten kan väl vara rätt saftig men det är schyssta saker du får till det priset.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!