Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-16, 07:38
Medlem
Dr.Necessitass avatar
Varför utgår vissa från att hjälmen måste ha burits (av offret) när den tillfogats spricka?
2015-06-16, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Tittar man på bilderna på dessa gripna, så det första intrycket man får att dessa är oskyldiga, de ser ju snälla ut, men ack så många gånger fel man har haft, men en konstig magkänsla säger att de är oskyldiga faktiskt, men jag hoppas att vi får ett snabbt slut på detta fall, nej nu väntar jobbet.

mvh.
Min magkänsla är också detsamma..känns som nån ville att de skulle få skulden för detta...men som sagt man har ju haft fel förr
2015-06-16, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av what_
Visste inte ens att nationaliteten hade släppts på GM.
Är inte i Sverige så ingen lyckats hänga med till 100.

Att vara utomlands är inget hinder för att vara informerad. Skyll på något annat.
2015-06-16, 07:39
Medlem
kvinnan som är chef på cafeet körde väl bil....
2015-06-16, 07:40
Medlem
Bönans avatar
Skenet bedrar brukar det heta men visst är det lite weird ändå. Jag hoppas innerligt att det är dom där 3 inblandade orkar inte dra ut mer på detta jävla helvete!
2015-06-16, 07:41
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Tittar man på bilderna på dessa gripna, så det första intrycket man får att dessa är oskyldiga, de ser ju snälla ut, men ack så många gånger fel man har haft, men en konstig magkänsla säger att de är oskyldiga faktiskt, men jag hoppas att vi får ett snabbt slut på detta fall, nej nu väntar jobbet.

mvh.
Ja, precis mina tankar. De kan ju faktiskt vara någon/några andra som kommit undan nu.... Polisen jobbar ju brett och måste kolla alternativa GM, undrar om dom fortsatt gör/gjort de?
2015-06-16, 07:44
Medlem
Mack-Bolans avatar
Hur kan man ens spekulera i att detta är en trafikolycka, är för mig helt obegripligt.
Jag tror att det är människorov, våldtäkt och mord.
Vem eller vilka som är delaktiga återstår att utreda, men de gripna kan nog inte avskrivas helt från dådet.
2015-06-16, 07:45
Medlem
Theforeigners avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article20968705.ab

"Polisen kan inte säga när Lisa dog"

IOM att polisen säger att dom inte kan säga när Lisa dog
så undrar jag om Lisa's lik kanske hittades i en frysbox i ladan ?

Skulle inte vara så konstigt om en stor frysbox fans i en lada vid ett företag som
där Lisa hittades (nötkött produktion eller dylikt? någon som vet?),
och om ett lik läggs i en frys är det mycket svårt att
bestämma när döden inträffat.
2015-06-16, 07:45
Medlem
Jag struntar i att komma med spekulationer om hur allt kan ha gått till. Men efter att ha läst om alla spekulationer och informationen som hittills har dykt upp så tror jag de flesta kommer bli riktigt överraskade när detta är över, inklusive jag. Oavsett vilka som är GM.
2015-06-16, 07:47
Medlem
Tervulls avatar
Börjar också tro att bröderna är oskyldiga. Något står inte rätt till. Inte för att man kan se på någon om det är en mördare men man brukar ändå ha en inre känsla.
Kolla här: http://avpixlat.info/2015/06/15/detta-ar-de-anhallna-for-mordet-pa-lisa-holm/
2015-06-16, 07:47
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
Ja, precis mina tankar. De kan ju faktiskt vara någon/några andra som kommit undan nu.... Polisen jobbar ju brett och måste kolla alternativa GM, undrar om dom fortsatt gör/gjort de?
ingen vet ännu vad som sagts vid förhören av de misstänkta GM ! poliser och tekniker arbetar febrilt efter flera bevis och vem vet kanske efter andra spår av andra eventuella GM !
2015-06-16, 07:48
Medlem
vilka eller vem hade nycklar till ladan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in