Fan, det låter som många här i tråden har samma grannar som jag haft genom åren.
Huset vi bott i de senaste åren har efter ägarbyte fått en väldans ruljans på folk som flyttar in och sen ut igen osv.
De senaste stjärnskotten verkar ha totalt missat reglerna och
börjar med sitt hamrande/bankande/dunkande och borrande kl 22. Sista tiden har de satt igång runt 20-tiden nån gång och håller på till tolvslaget-02:00 det varierar en del.
Totalt omöjligt att lokalisera ljudet också då allt hörs kors och tvärs. Borrar de på bottenplan hörs det som att det kommer ovanifrån osv.
Hjälper inte humöret heller att man måste lägga pengar på storpack öronproppar och sömnmedicin heller. Tycker gott rövhålen skulle få betala det.
Tycker inte heller att det är vi som störs som ska behöva flytta det är de miffona som inte kan anpassa sig och som måste böka runt hela nätterna som ska flytta till landet där de kan hålla på fritt men bor man mitt bland en massa folk får man fanimej visa hänsyn! De har skrivit under kontrakt där reglerna står tydligt o sen skiter de bara i dem. >
Fattar inte heller varför de inte skickar ut ungarna på gården där de får rasta av sig istället för att de ska springa vändor runt i lägenheten.
På min tid (fan vad gammal man låter hah) var det lugna lekar inomhus. Springa fick man enbart göra ute. Sitter bara o väntar på att ungjävlarna ska ramla med en fet duns, lol! Men det händer såklart aldrig.