Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-14, 23:44
Medlem
Något säger mig att dessa polacker är oskyldiga.
2015-06-14, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasongenova
Är du dum i huvudet? Hur kul hade det varit om framtida arbetsgivare eller kollegor skulle googla på ditt namn och en tråd om en mördad 17-årig flicka dyker upp? Även om man är oskyldig och det bara är spekulationer så kan det orsaka skada.

Tyvärr är det få som tänker så i denna masspsykosen eller annars och dom kommer inte fatta sålänge vissa tillåter de värsta avarterna i någon missgiven frihet.

Den här tråden är vad den är tyvärr.
2015-06-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Jag vet att du sitter där och hoppas att det är svenskar som mördat Lisa Holm, uppenbarligen är det inte så. Varje svensk som mördas av en utlänning är ett bevis på att våra gränser bör stängas och invandringen minskas samt att de som vill ta sig hit kontrolleras väldigt noga.

Du är lika komplett fel i det du vet om mig som att du vet att det är faktum att de dödat henne, och med all säkerhet lika fel i dina generella politiska analyser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Fast sådana här fall där unga kvinnor eller barn försvinner och hittas dödade (om de hittas alls) har ju hänt "jämt". Anders Eklund och Helene Nilssons mördare hade väl fortfarande gjort det oavsett gränserna stängdes?

Tycker du det är anmärkningsvärt att svenskar begår brott i Sverige eller vart vill du komma?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Fan vad folk är dumma! Det var ingen reporter som stod och rapporterade under gudstjänsten. Man har förstås tagit bilder under gudstjänsten och lagt på rösten efteråt. Ska det vara så svårt att fatta?

Har du ens sett inslaget?

Han står visst och rapporterar inne i kyrkan! Han står väl inte och mimar i fem minuter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Låter rimligt. Skulle också tro att villkoret från päronen var att hon skulle ringa när hon kom fram respektive när hon åkte från cafét. Därför var pappan så på tå när hon inte dök upp efter en timme (beräknad färdtid). Tog bilen för att kolla var hon var.... sedan gick larmet snabbt (militärkollegor+polis).

Om det hade varit mitt barn och jag hade varit tränad militär hade jag lätt plockat ut dem när de kommer ut från fängelset, tror säkert han hade fått hjälp från andra veteraner.
2015-06-14, 23:46
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Kanske för att det finns flera hus. I ett av dom bor litauer och i det andra bor de polacker som folk här nu till varje pris försöker hänga ut som GM.

Eller så är det litauiska medborgare med polsk bakgrund
Medlem
Mer.info.007s avatar
Varför går tidningen ut med att allmänheten ska hålla sig borta dom polisen sagt sen drar dom in Mp
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Fan vad folk är dumma! Det var ingen reporter som stod och rapporterade under gudstjänsten. Man har förstås tagit bilder under gudstjänsten och lagt på rösten efteråt. Ska det vara så svårt att fatta?

Öh, du ska nog inte uttala dig när du själv inte såg det.
Medlem
Xehkes avatar
Namne Kr*yzstof och M*ciej har förekommit i tråden redan direkt efter gripandet. Bara för att dessa kommer ifrån Polen betyder det inte att dom har medborgarskap i Litauen. Jämför man sedan bilderna på de som blev gripna så är likheterna ganska stora.
2015-06-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Problemet är väl snarare när fjollor sitter och gormar om att "ååh alla polacker borde mördas, jävla öststatare" etc, det är nämligen RASISM att påst att 40 miljoner polacker (som inte hade ett skit att göra med mordet eftersom MGMs inte är polacker överhuvudtaget) är mördare. Get it?

Eftersom polacker inte är en annan ras än svenskar kan det omöjligt vara rasism. Däremot främlingsfientlighet kanske. Så otroligt trött på att alla ska ropa rasism så fort man kritiserar icke-svenskar.
2015-06-14, 23:47
Medlem
Tycker nog att man ska kolla själv innan man gör bort sig och kallar andra för dumma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in