Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-14, 23:15
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Jag hörde nyss från en källa att mördaren heter Tulipa. Ska tydligen vara medlem här också, sprider förmodligen lögner för att komma undan
Senast redigerad av enough-is-enough 2015-06-14 kl. 23:18.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starfantast
inte styckad men kanske en ovanligt hemsk syn av nån anledning

Men det rimmar illa med tidigare inlägg.
Polisen är tränad.
Polis ska inte vara polis om de inte "klarar av" döda människor.
Polis kan i sin yrkesroll stänga av alla känslor.

Men, tydligen inte?
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saulhodson
Detta skrev av en användare strax efter gripandet. Känns relevant nu.

"Med risk för att råka outa mig så är jag väldigt kortfattad. Kvinnan som har tagits till förhör är namnet som har figurerat i tråden, är dock högst tveksam gällande hennes inblandning.

Det är frågan om en lite äldre kvinna och en mycket trevlig och älskvärd individ, kan sätta mitt liv på att hon inte har deltagit i något eventuellt brott.

Båda männen är ursprungligen från Polen men båda har ett förflutet med arbete i Storbritannien och Norge.De är bröder och kommer från Gdansk, de heter Maci*j och Kryzst*f och yngre brodern Kryzst*f är en problematisk individ och av egen erfarenhet kan jag säg att han är väldigt mån om att hamna i konflikter."

Användaren har bara gjort 2 inlägg i tråden. Verkar ytterst trovärdigt faktiskt. Tror att den äldre kvinnan togs in för att hon befann sig med dem. Kanske modern som har varit på besök från Polen? Och den enes fru var hemma i Götene.
Ett namn som droppades fort var en viss L*na ca 62år.
Expressen/Aftonbladet hade någon källa som sa att polisen gick in till fel hus först, ursäktade sig för och gick genast till rätt hus.
Kan blivit en förväxling.
2015-06-14, 23:16
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej jag gissar att det kanske kan vara är denna dam ni söker

Zu*ana Vo*árová hon är gift med en M*rtin Vo*ar och verkar bo i området

Det skulle vara fint om Hamilkar kunde bekräfta att detta är litauiska namn.
Medlem
sabress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Har vi källan på det? Eller rent av bilden/videon från kameran du pratar om?

Det var i en intervju med TV4, som Expressen sände ut i sin livesändning. Fult gjort.
Medlem
FuckThePolices avatar
Om båda bilarna är en Ford GalaxyDENNA och DENNA bild så är dessa med högst sannolikhet gärningsmännen

Kvinnan: https://www.facebook.com/m*gdalena.sz*lc.3950?fref=ts

* = AU

Mannen som är gift med kvinnan: https://www.facebook.com/kr*ysztof.sz*lc.792?pnref=lhc

* = ZU

Yngsta brodern: https://www.facebook.com/m*ciej.sz*lc.739

* = AU

Det enda som inte stämmer är att det står att dom är ifrån Czersk vilket ligger i Poland och inte Litauen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saulhodson

"Med risk för att råka outa mig så är jag väldigt kortfattad. Kvinnan som har tagits till förhör är namnet som har figurerat i tråden, är dock högst tveksam gällande hennes inblandning.

Det är frågan om en lite äldre kvinna och en mycket trevlig och älskvärd individ, kan sätta mitt liv på att hon inte har deltagit i något eventuellt brott.

Båda männen är ursprungligen från Polen men båda har ett förflutet med arbete i Storbritannien och Norge.De är bröder och kommer från Gdansk, de heter Maci*j och Kryzst*f och yngre brodern Kryzst*f är en problematisk individ och av egen erfarenhet kan jag säg att han är väldigt mån om att hamna i konflikter."

Användaren har bara gjort 2 inlägg i tråden. Verkar ytterst trovärdigt faktiskt. Tror att den äldre kvinnan togs in för att hon befann sig med dem. Kanske modern som har varit på besök från Polen? Och den enes fru var hemma i Götene.

Men ser kvinnan verkligen ut som deras mamma?
Medlem
HAARPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggar-bil
Här kommer en film på kvinnan, Hann tyvärr inte fram och fånga snubbarna. Ursäkta watermarken.

https://vid.me/e/WShp

Filmen med den gripna kvinnan.Ansiktet skymtar en kort stund i filmen.
2015-06-14, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Har vi källan på det? Eller rent av bilden/videon från kameran du pratar om?
såg det med egna ögon i expressen live
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabres
Det var i en intervju med TV4, som Expressen sände ut i sin livesändning. Fult gjort.
Jaha, har vi en print eller video på det hela?
Medlem
gavlips avatar
Citat:

Det är inte "jätterelevant" för de häktade är uppenbarligen inte från Polen.
2015-06-14, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej jag gissar att det kanske kan vara är denna dam ni söker

XXX hon är gift med en XX och verkar bo i området
Kollat påå Zu*anas facebook och den här bilden: X

verkar identiskt till ocensurerade bilden på henne? Tror det är rätt kvinna vi hittat, eller?
Senast redigerad av Dritlei 2015-06-14 kl. 23:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in