Citat:
Ursprungligen postat av
David_S
Är det rimligt att tro att två bröder kan ha våldtagit LH tillsammans?
Eller gissar vi att det inte är ett sexualbrott med tanke på relationen mellan GM.
Sedan tror jag precis som vissa andra att hon hålls fången under några dagar och när de insåg hur stort pådrag det blev så mördades LH.
Tror det är mycket möjligt att dessa två utfört liknande brott i sitt hemland men då har det inte alls blivit lika stor uppmärksamhet och de har kommit undan med det.
JÄVLA AS hoppas dom tar självmord och sedan brinner i helvetet!
Styckning tror jag inte en sekund på då jag tycker att tiden har varit knapp men våldtäkt låter däremot betydligt mer troligt i mina öron tyvärr.
Förhoppningsvis så kan detta styrkas eller avvisas efter obduktionen. Att det skulle handla om pengar från caféet är ganska lågmätt tycker jag...
Visserligen kan du enklare gömma mindre bitar men hittar man en så kan man ändå säkra DNA viket ändå kan få GM fällda så känns som onödigt arbete samtidigt som ytterst få klarar av att stycka en kropp. Våldtäkt är det däremot betydligt mycket fler som klarar av och att vara fler än en minskar en ev. skuldkänsla hos GM därför är det vanligt att många olika etniciteter begår just gruppvåldtäkt...
Jag vill självklart inte tro men logiken säger ja.