Citat:
Ursprungligen postat av
Archimedesx
Har följt denna händelse sen i söndags och även läst allt som skrivits i tråden.
Tror aldrig jag mått så dåligt av en nyhet som den som kom igår kväll att en avliden person hittats. Kan inte ens föreställa mig hur de anhöriga mår. Är så otroligt arg, ledsen och förtvivlad över det som hänt.
Att personerna är anhållna för mord och inte dråp visar ju också på att de hade uppsåt att döda Lisa, vilket gör det ännu mer vidrigt.
Hoppas att de inte förgrep sig på henne och att hon bragdes om livet på ett sätt som minimerade lidande. Visar det sig att de förgripit sig på henne och skändat hennes kropp vet jag inte vad jag gör. Hoppas verkligen inte heller att hon suttit vid liv där vid Martorps gård flera dagar för att senare avlida strax innan polisen kom.
Hoppas de vidriga as som gjort detta får sitta resten av sina liv i ett riktigt pissigt fängelse i sitt hemland och att all livsglädje och frihet tas ifrån dem för all framtid. Vill inte att en enda svensk skattekrona ska gå till deras uppehälle i svenskt fängelse.
Vila i frid Lisa Holm, du togs ifrån denna jord alltför tidigt.
Kommer aldrig glömma denna händelse.
Och till slut, vad har fri rörlighet inom EU tillfört Sverige som är positivt? Svart otäck arbetskraft från öst och tiggare är det enda jag ser.
Tyvärr så tror jag inte att hon suttit vid liv vid Mantorpsgård, då hade det förmodligen varit "lättare" att identifiera henne och eventuellt hade det inte behövt ha en förundersökning hela natten för att nu lämna besked om att det är Lisa.
Nu när det tragiska har hänt och alla är i chock, kan man väl förvänta sig något värre när det gäller dödsorsaken och vilka skador Lisa hade.. :/