2015-06-13, 03:37
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppryckning
Sure...och den blonda polistjejen är 190+ cm lång?

På den där "swedensmostwanted" verkar det ju vara osäkert exakt hur lång han är.
2015-06-13, 03:38
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotBrunette
Spåren leder ju rakt till deras hus. så knappast villospår.

Om det inte är en GM som är väldigt smart.... lämnar villospår som leder till närbelägna gästarbetare och själv flyr fältet.
2015-06-13, 03:39
Medlem
Mantillas avatar
Ursprungligen postat av CarlosRex
Citat:
Jo deras granne som bor i samma hus har sagt att det är gästarbetare från Litauen. Han är väldigt förvånad om de har begått något brott mot Lisa "de är ju så trevliga och sociala" samtidigt som han säger att det är svårt att prata med dem p.g.a. språket

Citat:
Ursprungligen postat av priz
Vart har grannen sagt detta?

Jag läste det också tidigare, tror det var på SVT:s sajt, men det verkar vara borta nu. Dock misstänker jag att de har ljugit för grannen om att de är från Litauen om han eller de är lysta av Interpol. Grannen kan naturligtvis inte avgöra på 'dialekten' om de är från Litauen, Polen eller nåt annat Öststatsland.
Senast redigerad av Mantilla 2015-06-13 kl. 03:40. Anledning: länk istället för citat, av misstag
2015-06-13, 03:39
Medlem
Sanchezest90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
Vi får förhoppningsvis reda på mer senare idag, men de sa att två män var anhållna för mord och en kvinna for skyddande av brottsling.
Vilka som är anhållna för vad står inte i medierna..
2015-06-13, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Troligtvis styckad och delarna utspridda därför ej säker än på att det är hon

Trams. Det handlar om att de inte har fått en ordentlig identifiering på kroppen. De skriver inte så om de inte vet. Det som är kvar för att de ska säga att det till 100% är rätt är anhörig identifierar. Hon är inte styckad.
2015-06-13, 03:40
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:

Polisen går väl inte slå fast nåns identitet utan att en närstående identifierat eller DNA mfl
2015-06-13, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Ja, gå och lägg dig. Och du behöver inte återkomma.

Om inte Sverige hade haft i stort sett öppna gränser och släppt in alla möjliga halvkriminella figurer utan kontroll, så hade Lisa levt idag. Jag stödjer inte främlingsfientlighet, men jag förstår dem som är bittra mot den kriminalitet som ohämmat flödar in i landet och den oro det skapar. Jag blir jä..gt trött på dem som liksom du förnekar detta faktum.

Jag är emot både EU och billiga gästarbetare från öst och tycker också det är åt h-e med det kriminella inflödet i vårt land, så dikta inte ihop en annan bild av mig, tack..
Min poäng är att tråden gått totalt överstyr av alla som tokspekulerar via sina egna fantasier och automatiskt förutsätter att det handlar om flera dagars våldstortyrporr bara för att det handlar om östeuropéer. Dessutom fortsätter babblet om speedwaystjärnan och snart alla andra 134520 polacker som heter Maciej. Blir bara trött, men ok. Jag skall inte återkomma mer nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabres
Hon skyddar knappast mer än sin man. Något stämmer inte. Hennes man borde ha båda misstankarna mot sig då.

Men är dom verkligen gifta? Expressen påstod att det var ett par och en till, men hon är ju en gammal kärring och killarna i 30 årsåldern. Känns inte troligt att dom är gifta med den åldersskillnaden, men det kan vara så. Tror expressen har fått nått om foten här
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Jag ser ju att du är över 7 år på reg. året, och undrar därför hur du kom fram till att det är det troligaste?
2015-06-13, 03:42
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Polisen går väl inte slå fast nåns identitet utan att en närstående identifierat eller DNA mfl

Farsan lär väl inte sovit något så han lär väl ha varit först på plats för identifikation.... om han nu inte är i inkapabelt tillstånd, vilket jag skulle förstå.
2015-06-13, 03:42
Medlem
Citat:

tar inte många dagar innan en kropp ruttnar och sväller till oigenkännlighet. polisen som sysslar mestadels med fakta vill identifiera med full säkerhet innan dom går ut med identitet.

utesluter inte styckning men som sagt går fort att kroppen blir så dålig att man inte ens ser varken vilket kön eller vilken hudfärg kroppen hade.
2015-06-13, 03:44
Medlem
Överfallsvåldtäkt känns lite konstigt.

Är GM så korkad att han väljer ut en tjej som jobbar ett par hundra meter från där han själv bor och jobbar? Såvida inte mord var med i planen från början?

Det kan vara så enkelt att hon hade otur och råkade få se när de begick något brottsligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in