Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-13, 00:55
Medlem
sabress avatar
Jag har sagt från dag ett att hennes kollegor är inblandade på ett eller annat sätt. Detta kommer visa sig!
2015-06-13, 00:55
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Med risk för att råka outa mig så är jag väldigt kortfattad. Kvinnan som har tagits till förhör är namnet som har figurerat i tråden, är dock högst tveksam gällande hennes inblandning.

Det är frågan om en lite äldre kvinna och en mycket trevlig och älskvärd individ, kan sätta mitt liv på att hon inte har deltagit i något eventuellt brott.

Båda männen är ursprungligen från Polen men båda har ett förflutet med arbete i Storbritannien och Norge.De är bröder och kommer från Gdansk, de heter Maciej och Kryzstof och yngre brodern Kryzstof är en problematisk individ och av egen erfarenhet kan jag säg att han är väldigt mån om att hamna i konflikter.

Ska bli intressant om ovanstående citat från tidigare inlägg, visar sig stämma....
2015-06-13, 00:57
Medlem
Angående om de tre greps innan eller efter att kroppen hittats: Det var ju en granne som uttalade sig i media om att polisen kommit till hen och sen sagt att de gått fel och därefter gått till grannhuset och gripit personerna som bodde där. Borde inte det antyda att polisen grep de tre innan de hittade kroppen? Varför skulle de annars gå till fel hus? Och det i sin tur borde tala för att polisen har gripit rätt personer, även om, som Hasse Aro sa, det sannolikt är så att inte alla tre är skyldiga till mordet.
Medlem
Jok3rs avatar
Garanterat blev hon våldtagen och mördad. Varför skulle de råna henne för eller i övrigt kidnappa henne? Det kommer vara lätt att binda någon av de tre förhörda till mordet om de hittar polacksagge i underlivet.
Medlem
badbollen3s avatar
nu kan ni ju lita på att GW kommer att uttala sig, om inte i morgon så blir det i söndagskrönikan. R.I.P. Lisa, tankar till familjen. Jag hade hoppats och trott att hon fortfarande var i livet, att hon inte hittades direkt tyckte jag tydde på det. Polisen och MP har gjort ett bra jobb. Enda lättnaden man kan finna i detta är att hon inte sitter inspärrad och utnyttjas som sexslav av någon David parker ray, Fritzl eller någon annan jävel.
2015-06-13, 00:58
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Garanterat blev hon våldtagen och mördad. Varför skulle de råna henne för eller i övrigt kidnappa henne? Det kommer vara lätt att binda någon av de tre förhörda till mordet om de hittar polacksagge i underlivet.

Jag tror definitivt att hon blev våldtagen.
Medlem
swapzs avatar
fyfan, svensk polis är verkligen helt jävla värdelös. Hur kan man inte hitta en kropp så nära på den tiden, tacka missing people för allt dem hjälpt polisen och hitta, utan dem hade detta väl aldrig klarats upp..
Vila i frid Lisa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Ja, det är beklämmande att polisen inte kunde nysta upp det spåret vid ett betydligt tidigare tillfälle då Lisa kanske fortfarande levde och kunde räddas. Nu är det för sent, hon är död, mördad. Så satans tragiskt. Man blir så jävla nedstämd.
Alla gästarbetare på Kinnekulle kan inte vara inblandade och det har funnits många hus i närheten och det har behövts ransakningsorder för varje hus. Polisen har gjort ett bra jobb men LH var kanske död redan när pappan kom fram.

Det är mycket bra att polisen inte går fram i gestapostil och griper folk utan andra skäl att de är utlänningar. Att typ tortera personer som inte är inblandade leder inte till att de skyldiga grips.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabres
Jag har sagt från dag ett att hennes kollegor är inblandade på ett eller annat sätt. Detta kommer visa sig!
finns inget som tyder på det, däremot kommer de nog dras med skuldkänslor resten av livet
Medlem
Rodrigos avatar
nämnde hon inte någonstans på pressträffen att de påträffat kroppen naken, eller hörde jag fel?
2015-06-13, 00:59
Medlem
NirvanAs avatar
Teknikerna tar av sig sina dräkter, arbetet verkar klart.
2015-06-13, 00:59
Medlem
Pontens.Mammas avatar
En Hit & Run av fulla polacker? Därav trasig mobil som dom kastat iväg. Sen flyttat kroppen med bil till stallet?

Jävla as. Tack politiker för folkmordet på svenskar. Öppna gränser är underbart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in