Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-13, 00:22
Medlem
Bara för att tekniker är på plats behöver det INTE betyda att någon kropp eller kroppsdel är upptäckt.
Har själv varit med på eftersök där en eller två tekniker varit med på grund av att platsen ansetts extra intressant och kräver noggrannare sök.
Och där behöver man kunnig personal så inga eventuella bevis förstörs. Men behöver alltså inte betyda att något av jättevikt har hittats.
2015-06-13, 00:22
Medlem
Crazyfrog11s avatar
Någon som kan länka/rita på en karta vart det genomsökta stallet ligger?

//Lokalbo
2015-06-13, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Visa min källor på vita svenska män som åker till andra länder och mördat deras flickor. Jävla skillnad. Om de mördat en öststatstjej så är det lika hemskt men fanndet är inte samma sak!

Kom igen nu, nu håller vi oss till det vi vet och avvaktar information från polisen. Det finns inget en politiker kan göra för att förhindra att sådant här sker, "sjuka" människor finns överallt. Och de dödar överallt. Än så länge är dessa personer inte misstänkta.
2015-06-13, 00:24
Medlem
Ok nu ska jag dra min teori, är dom här2 personerna skyldiga vet jg inte ,men är dom det så tror jag detta hände , hon kommer ut och låser ,går sedan upp till ladan och hänger upp nyckeln , sen ställer hon sig och sms:ar sin far (därav att handsken hittades i ladan) det hade ju varit en del stölder i närheten ,dom 2 kanske ägnde sig åt lite inbrott och liknande och hade grävt ner stöldgods i ladan? när dom kom dit stod hon och sms:ade ,en av dom 2 kanske fick panik och trodde hon hade hittat något och höll på kontakta polis ,hon kanske blev nerslagen med ett rör eller liknande bakifrån utan att ha upptäckt så mycket ,sedan stoppar domm henne i bilen ev hämtar bilen ifalldom tog sig dit till fots och lägger henne i bagaget , sedan gör dom sig av med mobilen eftersom dom förstr polisen skule kunna spåra vart den befann sig.
Dom kör hem till gården om flicka är vid liv då vet jag ej, kanske tar in henne ,och dm kanske sitter ett tag funderar vad dom ska göra ,dom inser efter ett tag att dom inte kan ha kroppen i huset utan kör iväg senare ,kanske på natten , här är jag osäker om det är 100 % attt hon måste dött , dom kanske låste in henne på någon annan plts.
Men det är min teori vad som hänt ifall dom är skyldiga.

edit: såg hon hittats död, fan vad tragiskt.
2015-06-13, 00:25
Medlem
I det tidigare genomsökta området hittade dom henne. Detta är inte sant.
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Med risk för att råka outa mig så är jag väldigt kortfattad. Kvinnan som har tagits till förhör är namnet som har figurerat i tråden, är dock högst tveksam gällande hennes inblandning.

Det är frågan om en lite äldre kvinna och en mycket trevlig och älskvärd individ, kan sätta mitt liv på att hon inte har deltagit i något eventuellt brott.

Båda männen är ursprungligen från Polen men båda har ett förflutet med arbete i Storbritannien och Norge.De är bröder och kommer från Gdansk, de heter Maciej och Kryzstof och yngre brodern Kryzstof är en problematisk individ och av egen erfarenhet kan jag säg att han är väldigt mån om att hamna i konflikter.

Enligt denna användare så rör det sig alltså om polska gästarbetare. Släkt med varandra. Vet inte om det bekräftats att uppgifterna stämmer. Går undan i tråden, svårt stt hänga med.
Medlem
Tråkigt besked av polisen och en kvinnokropp hittat i den aktuella sökområdet.
Går inte ut med exakt vart kroppen är hittad.
Medlem
Det kändes ju givet eftersom tekniker inkallats. Lider med föräldrarna. Måtte förloppet ha varit snabbt.
2015-06-13, 00:26
Medlem
Horrorgrams avatar
De kan inte lämna information ännu om det är henne, men det pekar ju på det. Fyfan..
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Hon har inte ens lyckats identifieras till 100%

VAD i helvete har dom gjort med henne?!?!?!

Hon har nog bara varit död i fem dygn, i sommarvärme.
Medlem
Parkours avatar
Antagligen låg hon på loftet i ladan där polisen klättrade upp.
Tänk er hur förläldrarna måste må nu.... Fy fan mår illa
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Ååh NEJ,

Ladan mitt i mot va,
om så.. dåligt polis arbete!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem