2015-06-12, 20:22
Medlem
Loyolas avatar
Ni kollar väl på intervjun i SVT1, Sofia och gaffeln i skrivande stund. Går i repris om ni missat det, bara 30 min att försöka stå ut. Intervjuare: Ebba von Sydow. Usch, vad detta kan vara jobbigt att se, även om jag i stort är positiv till Victoria som framtida regent. Kungen och Silvia är också ok, mest tack vare drottningen så klart.
Citera
2015-06-12, 21:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramig
Jag har ingen anledning att bemöta ngt som jag aldrig sagt, det var du som sa det. Men DU kan ju berätta hur du kan påstå att jag (+alla andra) skulle kalla henne hora?

Naturligtvis inte hora i den meningen att hon tagit betalt för sex. Om det vet vi inget. Men i den meningen att hon skulle vara lösaktig, fallen kvinna, madrass, slampa, vandringspokal, etc. etc. håller du igång. Din andemening är att flickor som ska bli prinsessor ska vara fina flickor, och någon annan kvalitet har du inte lagt in. Du kanske inte går lika långt som Merwinna som hyllade den talibankontroll hon påstod, (som naturligtvis inte var sant), utövades mot Jokern till 30-årsålder för att bevara hennes oskuld. Men det är ingen artskillnad, utan en gradskillnad mellan er och hedersmorsorna som knuffar sina döttrar från balkongen.
Citera
2015-06-12, 22:00
Medlem
Hizirs avatar
Är Sofia ens vacker tycker ni? Hennes tänder, mun och tandkött liksom. Den munnen skulle inte jag vilja pussa iaf.

Vad tycker ni om henne, är inte Philip Habanero värt en mer vackrare tjej än så?
Citera
2015-06-12, 22:09
Medlem
carlpetersen73s avatar
Sofia tuggar i sig de flesta här och spottar upp dom till frukost, snacka om tjej med driv. Ni är avundsjuka nollor
Citera
2015-06-12, 23:17
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Sofia tuggar i sig de flesta här och spottar upp dom till frukost, snacka om tjej med driv. Ni är avundsjuka nollor

Men lägg ner den gamla klyschan om "avundsjuka".
Nej, man är inte avundsjuk bara för att man kritiserar en person eller en företeelse i samhället.
Att ifrågasätta sin omgivning är någonting positivt. Alla kan inte vara nickedockor...

Själv vill jag absolut inte gifta mig med Carl-Philip, vika ut mig, medverka i Paradise Hotel eller bli en gold digger. Således har jag ingenting att vara avundsjuk på.
Citera
2015-06-12, 23:38
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Men lägg ner den gamla klyschan om "avundsjuka".
Nej, man är inte avundsjuk bara för att man kritiserar en person eller en företeelse i samhället.
Att ifrågasätta sin omgivning är någonting positivt. Alla kan inte vara nickedockor...

Själv vill jag absolut inte gifta mig med Carl-Philip, vika ut mig, medverka i Paradise Hotel eller bli en gold digger. Således har jag ingenting att vara avundsjuk på.
Klart du hade velat byta plats med Sofia, inte bara i morgon utan också för hur hon får uträttat saker i sitt liv. Strålande tjej, det ser väl du också om du lägger avundsjukan åt sidan en stund. Någon i tråden ifrågasatte hur hon såg ut... Hon är ju helt enkelt skitsnygg. Trevlig också, och grym framför mediapådraget.

Har inte läst tråden, men någon stolle har säkert kläckt ur sig att "vi skattebetalare" står för kalaset. Ja, men oj, säkert några kronor/person kostar oss hovet. Pengar vi får igen mångfalt, dels genom deras representation för varumärket Sverige men också för att de håller så många i arbete.

Ser fram emot morgondagen när de två vackra och fina människorna gifter sig
Citera
2015-06-13, 00:14
Medlem
Hennes framtänder stör mig inte.
I övrigt har hon ett tämligen mediokert utseende.
CP må vara halvt om halvt efterbliven (brås väl på pappsen), men bättre än henne borde han väl kunna skaffa sig.
Citera
2015-06-13, 00:23
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Klart du hade velat byta plats med Sofia, inte bara i morgon utan också för hur hon får uträttat saker i sitt liv. Strålande tjej, det ser väl du också om du lägger avundsjukan åt sidan en stund. Någon i tråden ifrågasatte hur hon såg ut... Hon är ju helt enkelt skitsnygg. Trevlig också, och grym framför mediapådraget.

Har inte läst tråden, men någon stolle har säkert kläckt ur sig att "vi skattebetalare" står för kalaset. Ja, men oj, säkert några kronor/person kostar oss hovet. Pengar vi får igen mångfalt, dels genom deras representation för varumärket Sverige men också för att de håller så många i arbete.

Ser fram emot morgondagen när de två vackra och fina människorna gifter sig

Så om någon säger sig vara avundsjuk på Utviket, är denna naturligtvis det. Och om någon säger sig inte vara det, är det definitivt bevis på avundsjuka. Finns det i din värld någon möjlighet att inte vara avundsjuk på henne?
Citera
2015-06-13, 01:30
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Så om någon säger sig vara avundsjuk på Utviket, är denna naturligtvis det. Och om någon säger sig inte vara det, är det definitivt bevis på avundsjuka. Finns det i din värld någon möjlighet att inte vara avundsjuk på henne?

I carlpetersen73s värld är alla avundsjuka på Sofia Hellqvist.

Citat:

Som jag redan sagt, jag är inte avundsjuk och har heller ingen anledning att vara det.
Vad vet du om vad jag har fått uträttat i mitt liv? Eller vad andra människor i denna tråd fått uträttat?
Eller är det kanske bara Sofia Hellqvist som har driv i detta land? Dessutom, får man draghjälp av kungahuset och dess kontakter så är det inte så svårt att vara driven gällande välgörenhet osv.

Citat:
Jag tycker inte att de är särskilt bra representanter för Sverige. Kungen är t ex enbart pinsam att skicka fram. Som tur är så har vi duktiga människor inom olika branscher som verkligen har stärkt Sveriges varumärke utomlands. När utlänningar talar om vad de känner till om Sverige är det knappast kungahuset som omnämns...
Citera
2015-06-13, 01:35
Bannlyst
En helt bedårande Sophia överraskade alla med sin Prins idag.
Ett militärt bergrum vem hade kunnat ana det?
Tror hon blir en utomordentligt flitig och mycket respektabel Prinsessa för Sverige .
Betydligt bättre föredöme än Prinsessan M .

Dessutom är hon en flitig arbetsmyra med kompetens och charm.

Nu kan vi snacka rejält folk i kungahuset .,,,

Ser fram emot imorgon...
Citera
2015-06-13, 01:46
Medlem
Lostworlds avatar
För övrigt så finner jag det oerhört roande att Sofia kallas för "Snakey" på flera utländska forum.
Citera
2015-06-13, 02:00
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingarofisen
En helt bedårande Sophia överraskade alla med sin Prins idag.
Ett militärt bergrum vem hade kunnat ana det?
Tror hon blir en utomordentligt flitig och mycket respektabel Prinsessa för Sverige .
Betydligt bättre föredöme än Prinsessan M .

Dessutom är hon en flitig arbetsmyra med kompetens och charm.

Nu kan vi snacka rejält folk i kungahuset .,,,

Ser fram emot imorgon...
haha hon har ju för fan mjölktänderna kvar och hela munnen full med tandkött
finns inget bedårande med denna So-fia och utvikningsbrud.
hon ÄR och kommer alltid att vara en skekande slitsbrud med fulaste tatueringen man kan tänka sig.
en skit är en skit även om man sockrar på den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in