2015-06-12, 21:33
Medlem
pepsi haxs avatar
Idag kom spelet ut på marknaden.
Någon som köpt spelet?
Kommer köpa ps4 bara för detta spel, aldrig spelat ett lego-spel förr men detta verkar bara för coolt
Citera
2015-06-12, 21:34
Medlem
4yoonlys avatar
Har inte testat... men Lego spel i allmänhet (har spelat alla :-) är rätt roligt om har en son/dotter...
Misstänker att detta är skoj det med! :-)
Citera
2015-06-12, 21:39
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Har inte testat... men Lego spel i allmänhet (har spelat alla :-) är rätt roligt om har en son/dotter...
Misstänker att detta är skoj det med! :-)

Får väll införskaffa mig ett barn att skylla på om någon frågar varför jag har ett lego-spel

Är för övrigt ett jurassic park fan
Citera
2015-06-12, 21:46
Medlem
Jag brukade spela Lego Batman o Star Wars.
De spelen tyckte iallafall jag var mycket roliga!
Citera
2015-06-12, 21:46
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Får väll införskaffa mig ett barn att skylla på om någon frågar varför jag har ett lego-spel

Haha!

Du får fixa en polare då! För visst kan man spela Lego spel själv, men dom är oftast bäst 2 player!
Citera
2015-06-13, 01:54
Medlem
Elementarts avatar
Jag har spelat lite grann, men det är skoj hittills. Jag gillar också Jurassic Park och de senare Lego-spelen
Citera
2015-06-13, 11:34
Medlem
Citat:
Idag kom spelet ut på marknaden.
Någon som köpt spelet?
Kommer köpa ps4 bara för detta spel, aldrig spelat ett lego-spel förr men detta verkar bara för coolt

Tack för tipset.

Jag ser nu att den är på rea redan nu 2dagar efter releasen (Steams årliga sommar REA) på 18,74€ (-25%) på Steam PC.

Citat:

Jag gillar lego spel, de är skitkul att lira efter några bärsa. Om någon i närheten har problem med det så de kan dra åt helvete.

Du borde testa The Lego Movie Videogame om du har inte gjort det, se filmen innan bara.
Senast redigerad av Hs187 2015-06-13 kl. 11:37.
Citera
2015-06-13, 13:14
Medlem
Förbeställt sedan länge på Ps4 och grabben på dryga fyra år har förväntansfullt tittat på nedräkningen tills det går att spela.

Vi har tillsammans spelat Lego the movie och Lego the Hobbit på ps4, star wars-spelen på original xbox och att spela tillsammans med sitt barn är bland det bästa som finns.
Jag har hittills bara hunnit spela prologen och titta på när grabben spelat igenom de första bitarna av originalstoryn.

Lego Jurassic World erbjuder lika bra spel till filmberättelserna som lego the movie och the hobbit. Det består av två delar, den gamla storyn och det nya som man får välja vart man ska gå till efter prologen.
Skulle tro att de flesta 3,5-åringar och uppåt skulle uppskatta det, förstås med lite guidning när det kommer popup med engelsk text och vilka objekt man tjänar på att slå sönder.

Liknande system för bonusar som i föregående legospel finns. Dock inte något liknande det en smula komplicerade systemet med material, vapen och crafting som i the hobbit. Nu är det bara karaktärer som har olika egenskaper mer likt the movie-spelet.
Dinosaur customizer ser ut att vara något barnen tycker om också.

Äldre spelare utan barn tvivlar jag att får ut så mycket av spelet om man inte är väldigt intresserad av lego och övriga legospel.
Citera
2015-06-13, 16:49
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Tack för tipset.

Jag ser nu att den är på rea redan nu 2dagar efter releasen (Steams årliga sommar REA) på 18,74€ (-25%) på Steam PC.

Jag gillar lego spel, de är skitkul att lira efter några bärsa. Om någon i närheten har problem med det så de kan dra åt helvete.

Du borde testa The Lego Movie Videogame om du har inte gjort det, se filmen innan bara.

Såg faktist filmen och blev chockad att den var något för mig, lite därför man är sugen på spelen.
Citera
2015-06-19, 22:53
Medlem
pepsi haxs avatar
Var börjar man tredje filmens story?

Första andra och fjärde har jag hittat men inte tredje
Citera
2015-06-19, 22:56
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Var börjar man tredje filmens story?

Första andra och fjärde har jag hittat men inte tredje

Den börjar nere vid hamnen där det finns två båtar parkerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in