2015-06-12, 14:17
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Han är förmodligen bara officer i ett underrättelseförband? Körde han inte MC?

Tandemenduro för Försvarsmakten i tävlingssammanhang.
2015-06-12, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Nej det är klart, oftast sker det i länder där dom kan områdena ut och in. Men som jag skrev i inlägget så kan det mycket väl vara beställnings jobb om hon har blogg eller liknande. Någon rik knös som scrollar bloggar och säger "den ska jag ha" sen låter sina goons och wannabe gangsters att hämta.

Det verkar inte som att hon har någon stor blogg.
2015-06-12, 14:18
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Känns ju tyvärr som att sökningen inte följer någon röd tråd och inte tar sig framåt. Ska detta lösa sig är det

1: pga turen
2: pga tips som kommer in.

Känns som en hittills helt resultatlös dag.

Herregud vad menlös du är. Väre än Peter Jihde och hans kommentarer. Sluta spamma tråden med nonsens.

Turkbilen som är gul till färgen sågs runt kl 20 och det var längre norrut. Kan hon ha transporterats vidare norrut mot Örebro? Har det kommit in fler iaktagelser av denna bil?
2015-06-12, 14:19
Medlem
pelotards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Baserat på att folk gör sånt. Baserat på att det existerar! Mycket människorov världen över! Mycket trafficking. Mycket sånt som börjar hända i Sverige nu skulle jag tro.

"Skulle jag tro"? Har du fantiserat ihop det själv eller läst det på Forum för Vandringsmyter?

I så fall vill jag bidra med min egen ihopfantiserade och minst lika vansinniga teori:

Hon har kidnappats av en tidsresenär som försöker rädda henne från en mördarrobot från framtiden. Hela spektaklet är nämligen bara en reklamkupp för nya Terminator-filmen som har premiär 1 juli, och det är ingen slump att BO liknar Emilia Clarke som spelar Sarah Connor.

Sådär, du kan själv koppla den vidare till fantasier om det internationella kommunist-judiska kapitalet, Illuminati, HV71 eller vad du vill.
2015-06-12, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Capulca
Det verkar inte som att hon har någon stor blogg.

Blogg, instagram, kik, you name it! Hänger inte med i sånt där. Ungdomar kan spåras upp med namn och nummer överallt idag! Riktigt obehagligt.
2015-06-12, 14:20
Medlem
saltapinnars avatar
Polisen lämnade in fynd för DNA analys,när beräknas den vara klar.
2015-06-12, 14:20
Medlem
DjPuttes avatar
Ett NORMALT case likt detta så brukar inte polisen ha sådan här full bemanning så här länge, Utan det är ngt annat som gör att dem mobiliserar sig med denna styrka i området!
2015-06-12, 14:21
Medlem
Vad skulle det kunna vara för något som dom hittat, som tyder på att någon lever?
Jag kommer inte på något som skulle betyda att någon lever. Hittar man kläder, en hjälm eller liknande så kan de väl lika gärna betyda att de inte lever.
Medlem
ojvamysigts avatar
Fuxborg är alltid en mussla, men igår och idag har han varit värre än nånsin. Jag hoppas verkligen inte att de faktiskt är så fullständigt clueless som han hela tiden förmedlar att de är. "Vi har inga uppslag" är inte det man vill höra på femte dygnet.
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Om den vore obefintlig skulle man inte efterlysa henne internationellt, eller hur? För att veta att det chansen är obefintlig så måste man ha spår som tyder på att hon är kvar i landet, vilket man inte har, så vitt jag vet.

Efterlysningen är enbart med i protokollet som polisen brukar göra i sådana sammanhang, behöver inte betyda att de misstänker eller ens överväger att hon är utomlands, därför skrev jag att det är obefintligt att hon är utomlands. Men visst det kan finns en liten, liten gnuttta att hon är utomlands, men den är så minimal att man kan kalla det obefintligt i mina ögon.
2015-06-12, 14:22
Medlem
Vem var de som sett en jätteliten ful bil vid kyrkan åka iväg med en fåligt fart osv vid kyrkan för 1-2 dagar sen?
2015-06-12, 14:22
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ett NORMALT case likt detta så brukar inte polisen ha sådan här full bemanning så här länge, Utan det är ngt annat som gör att dem mobiliserar sig med denna styrka i området!

Vilka case likt detta är det du menar? Det sker typ en gång var tionde år. Helena Andersson, Engla Höglund och nu detta. Vid Englas försvinnande var det ganska stort pådrag, osäker på hur det var när Helena Andersson försvann.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in