Citat:
Ursprungligen postat av
lerog
En fråga till alla tanter där ute som beträffande SH resonerar: "hon var så ung o oförståndig när hon lät sig fotograferas naken" " alla kan göra misstag i ungdomen" " hon verkar så söt och rar och blir nog bra för prinsen" osv osv. Skulle ni tanter vilja ha henne som svärdotter? Som mamma till era kommande barnbarn? Veta att grannar, barnens lekkamrater, lärare i skolan osv osv kan beskåda svärdottern i sin nakna glans i utmanande poser. Jag skulle då inte vilja det och jag tror inte att Silvia egentligen vill det heller men hon biter ihop för att hennes klent begåvade gosse ska få som han vill
Nej, jag skulle tycka att det var en fullkomlig katastrof, om min son skulle välja en sådan tjej. Men i kungafamiljens fall så är det ju ÄNNU värre eftersom alla, precis alla, känner till det nu och kan söka rätt på bilderna. Är man en vanlig Svenssonfamilj så kanske det räcker att familjen flyttar till en ny stad, och svärdottern slutar umgås med dem som hon kände på nakenmodelltiden, för att inte folk man känner ska få reda på det. Eller barnbarnen och människor i deras omgivning, precis som du säger, det vore ju det allra värsta.