2015-06-12, 09:57
Medlem
Poe09s avatar
Jag träffade nyligen en tjej som hade en rejäl buske. Kuken slaknade direkt. Hur reagerar du när du drar ner en tjejs trosor och hittar en skog?
Citera
2015-06-12, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poe09
Jag träffade nyligen en tjej som hade en rejäl buske. Kuken slaknade direkt. Hur reagerar du när du drar ner en tjejs trosor och hittar en skog?
Tycker det är rejält sexigt.

Om du förlorar stånd för att hon hår betyder det att du är bög.
Citera
2015-06-12, 09:59
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Var en man och gör ditt jobb. Fitthår är bara gött.
Citera
2015-06-12, 10:00
Medlem
CHI9s avatar
Bryr mig inte så mycket. Föredrar rakat, men hellre buske än något mellan rakat och buske. Det är dock inget som hade kunnat få mig att slakna.
Citera
2015-06-12, 10:32
Medlem
Ghastens avatar
Är vi tillsammans så måste hon iallafall ansa det mesta.

Helst rakade om jag får välja.

Den enda med storbuske kunde jag inte gå ner på samt att hon stank. Det tog tre dagar innan stanken försvann för dicken. Det höll bara i 3 månader.
Citera
2015-06-12, 10:34
Medlem
Poe09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Space-Bound
Tycker det är rejält sexigt.

Om du förlorar stånd för att hon hår betyder det att du är bög.

Tvärtom skulle jag vilja påstå. En fitta bör vara slät och fin. Det signalerar renhet och oskuldsfullhet. En buske hos en kvinna signalerar skabb, ovårdad attityd, Londonhora, uteliggare-kärring.

För en man ger könshår snarare en positiv signal. Det signalerar klassiska manliga ideal såsom skogshuggare, upptäcksresande och filosof.
Citera
2015-06-12, 10:41
Medlem
Stonedboys avatar
Skulle se det som naturligt bara. Skulle bli mer fundersam om det var helrakat.

Tycker det är avtändande om det är rakat, sjukt äckligt. Blir också en vidrig odör ofta när håret är borttaget.
Citera
2015-06-12, 10:54
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Träffade en brud när man drog av hennes jeans så stack det ut könshår ifrån troskanterna... Det är enda gången jag brytt mig och det var vidrigt...
Får jag välja så ska det inte finnas ett hår varken på ben armhålor eller skrev. Rakar ju mig själv på det viset så det är det minsta man kan kräva av sin partner... Vill de ha lite fittfrisyr får de gärna ha det, ja det kan till och med vara lite halvporrigt men det måste vara jobbigare än att bara ta bort allt...
Citera
2015-06-12, 10:56
Bannlyst
Har något trauma tror jag, fick ett fitthår i halsen en gång, slutade med att jag stod på alla fyra och försökte hosta upp det som en katt. Inte kul, rekommenderas ej.

Rakat eller så får det vara.
Citera
2015-06-12, 10:57
Medlem
Pusts avatar
Nej, det är fasiken inte okej. Orakade fittor känns väldigt ohygieniska. Det växer en urskog precis där det kommer urin, flytningar och blod. Detta har mindre med feminism att göra än armhålorna och är bara en fråga om vett och etikett.

Frisyr gör dock inte någonting.
Citera
2015-06-12, 11:21
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Nej, det är fasiken inte okej. Orakade fittor känns väldigt ohygieniska. Det växer en urskog precis där det kommer urin, flytningar och blod. Detta har mindre med feminism att göra än armhålorna och är bara en fråga om vett och etikett.

Frisyr gör dock inte någonting.

Det lustiga är ju att håret finns det av en anledning. Det är en del av kroppens naturliga försvar och skyddar mot bland annat svampinfektioner och irriterad hud.
Citera
2015-06-12, 11:25
Medlem
BottleBenders avatar
I stundens hetta kan man väl bortse det hela men det skulle inte hålla i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in