Citat:
Ursprungligen postat av
Hull
Detta är dock ingen saga för små barn. Detta är verklighet. Att spåren är utlagda med avsikt anser jag extremt osannolikt, även om det inte är omöjligt.
Ja "utanför" och "innanför" GM's "dörr" så måste polisen hitta bevis, annars går han ju fri i brist på bevis.
Du tar ju saker helt ur sitt sammanhang. Den som svarade på
min egna teori tror att GM lägger ut bevis längs vägen hem till honom själv, likt Hans och Greta, när jag tror att det är i ett försök att förvirra om var t.ex brottsplatsen har skett. Att det här är verklighet behöver du inte läxa upp mig om, däremot kan du fokusera din energi mot de som i ca 200 sidor av denna tråd mot att smutskasta JV som inte ens bedöms som någorlunda intressant av utredarna, alltså har polisen i sin tidiga utredning behövt fokusera på en person som är värdelös för utredningen och därmed kostat dem ovärderlig tid såhär tidigt i sin utredning att hitta Lisa. Hade Flashbacks drev fått bestämma hade vi slängt varje hemskt brott på en psykiskt sjuk människa som inte kan svara för sig själv, t.ex, fråga om Quick har ätit en banan och han säger ja, och sedan frågar vi Quick igen om han mördat 10 personer och javisst har han gjort det också, inget konkret bevis eller logik behövs, så kan vi ryggdunka varann och ta varsin ledig dag.
På din andra fråga är det samma sak, helt taget ur sitt sammanhang. Om du ska argumentera om något kan du väl ändå göra det över en sandlådenivå så vi får något vettigt sagt till varandra, istället för att ta ut 10% av det jag säger och döma ut det i något slags försök att få dig själv att må bra.
Jag står fast vid mina teorier, så kan du ju även ha dina, då vi inte sitter på faktan som polisen har är vi förmodligen båda vara ute och cykla på hal is, men sluta för helvete att argumentera som en känslomässigt driven barnunge.
Tack.