Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 16:22
Medlem
Det ryktas även att Lisa Holms arbetskamrater fått panikångest underdagen. Kanske någon bryter samman och pratar?? Dom kanske gjort något med Lisa men bryter ny mentalt samman.
2015-06-11, 16:23
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misoneist
http://www.skaraborgslanstidning.se/artikel/355388/tv-hon-sag-lisa-sist-av-alla

Arbetskamraten Lowa Andersson. Kollar märkligt åt sidan hennes pupiller utvigdas inte alls vilket tyder på ett känslokallt stadie. Finns en video med en intervjue med hennes andra arbetskamrat Rebecca. Liknande ögonmotorik liknande nervositet. Det är inte chocktillstånd dom uppträder utan snarare att dom döljer något vilken man kan se på dom. Kan någon hitta videon med den andra arbetskamraten???

en rimlig spekulation skulle vara att de kanske dragit från platsen tidigare än vad de uppger, och att de brukar göra så men nu vill skydda sina arslen när det gått snett.
2015-06-11, 16:24
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
http://www.skaraborgslanstidning.se/artikel/355388/tv-hon-sag-lisa-sist-av-alla

Arbetskamraten Lowa Andersson. Kollar märkligt åt sidan hennes pupiller utvigdas inte alls vilket tyder på ett känslokallt stadie. Finns en video med en intervjue med hennes andra arbetskamrat Rebecca. Liknande ögonmotorik liknande nervositet. Det är inte chocktillstånd dom uppträder utan snarare att dom döljer något vilken man kan se på dom. Kan någon hitta videon med den andra arbetskamraten???

Citat:
Notera även hur hon säger "det var jag Rebecca och den "försvunna tjejen" hon anger inte Lisas namn vilket tyder på att hon inte ser Lisa som en individ utan som ett objekt!!!! Tror fan vi har gärningsmännen. SPRID DETTA NU SÅ DOM FÅR PANIK DÅ DOM TROLIGTVIS FÖLJER TRÅDEN. Rebecca och Towa är skyldiga.
ÄR DU HELT JÄVLA HJÄRNBEFRIAD ELLER
Två unga tjejer blir intervjuade och dom har väl för helvete ingen kameravana och dom är dessutom i en chock som heter duga. Hur fan tror du att man skulle reagera i det läget med en kamera upptryckt i nyllet???
Kameran finns mitt framför tjejerna och reportern står vid sidan så därför tittat dom inte i kameran.
HUR har du kunnat missa att Lisas namn inte var släppt till allmänheten när intervjun gjordes så tjejerna var tvungna att kalla Lisa för den "försvunna tjejen".
GÅ OCH LÄGG DIG PUCKO!!!
2015-06-11, 16:24
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20934096.ab

Video med den andra kollegan Rebecka!!! Ser ni det jag ser?? Både Lowa och Rebecka uppträder med samma motoriska ögonrörelse när dom berättar om Lisa.
2015-06-11, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
På tal om videon 13. Klippet upplagt den 24 maj, 13 dagar senare är alltså 6 juni. Men 6 juni hände ingenting nämnvärt, av vad vi vet. Men 7 juni sker detta bortförande. Nu behöver nödvändigtvis videon inte ha någonting med detta fall att göra, men jag tror inte på slumpen, så vi leker med tanken att videon har med bortförandet att göra. Några frågor dyker då upp i mitt huvud.

Vad sysslade BO med under lördagen? Hur såg hennes mönster ut? Brukade hon vanligtvis arbeta på lördagarna? Hur länge har hon varit anställd på caféet? Var hon inomhus lördagen 6 juni? Var caféet stängt den dagen? Trots allt nationaldagen, dvs röd dag. Om hon jobbade lördagen, fick hon skjuts då? Brukade hon vanligtvis ta bussen?

Finns flera anledningar till varför GM kan ha skjutit på bortförandet 1 dag.

Detta youtube-klipp har nog med försvinnandet att göra. Talet kan ju syfta på tretton dagar - men kan ju också ha någon annan betydelse. Det finns ju personer som har läggning åt siffermagi. (personen som nämnts tidigare har ju tre sexor i sitt kontonamn).
I början av tråden skrevs det om en besvärlig gäst som besökt caféet på lördagen. Någon som har följt upp vem det var och vad det handlade om?
Om det är förövaren som lagt upp youtubeklippet, ger det ett intryck av någon mer förslagen typ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adjagosse
Nej, att kolla ner tyder på att man ljuger.

Men gud....

DET GÅR INTE ATT AVGÖRA LÖGN ELLER SANNING MED HJÄLP AV BARA ÖGONRÖRELSER!!!
FÖR I FAN
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det är hennes arbetskamrat som blir intervjuad dumma jävel
Ja, men hon vill väl inte gå ut med namn innan polisen osv. har släppt namn på den som är försvunnen?
2015-06-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
Testar igen, VILKEN SIDA KÖR BÄST LIVE, EXPRESSEN, TV4 ELLER NÅGON ANNAN?

Jag kollar tv4 via apple tv. Funkar jätte bra.
Bannlyst
Ser inte några konstigheter med att några av de anställda bryter ihop av panikångest. Jag har själv drabbats av det efter att en nära anhörig till mig gick bort. Man är i chock de första dagarna men sen börjar man förstå/inse vad som har skett.
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det är hennes arbetskamrat som blir intervjuad dumma jävel
Ja?! Och hennes arbetskamrat kunde inte nämna hennes namn eftersom det var innan polisen gick ut med BO:s namn.
Medlem
ThroneWatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adjagosse
Hon bor ute på landsbygden, det har bekräftats i tråden av många.

Beror på vad du menar med landsbygd. Stöpen som hon bor i ligger bara ett par kilometer utanför Skövde centrum, tillhör Skövde kommun och har dessutom ett par tusen invånare med såväl affärer som vårdcentral etc. etc.

Landsbygden = bo utanför tätort för helvete.
2015-06-11, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Dom får ju så klart inte gå ut mad namet - är du dum på riktigt!?!?!
Håll käft nu för fan!
Såklart de får gå ut med namn, är ju ingen hemlighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in