Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 15:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
Visar det sig att Lisa Holm (även om jag inte tror det) håller sig borta frivilligt av någon lustig anledning så borde familjen ställas till svars för alla kostnader.
Familjen???
Sist jag kollade var 17-åringar straffmyndiga.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjackdos
Kom precis till platsen, parkerat utanför ladan och ska luska lite med med bekanta som är insatta i letandet. Väldigt lite polisaktvitet här utanför just nu

Är det säkert att ni får göra det? Området är väl avspärrat?
Medlem
Liberty75s avatar
Eftersom MP och polis genast konstaterade att det nya föremålet tillhör LH måste det väl vara t ex ett kort med hennes namn el liknande? Vad annars kan framkallad denna säkerhet på att det tillhör Lisa? Fler delar av IPhonen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelles90
Varför gör dem inte husrannsakan på alla Gubbar som bor i närheten? Kan vara ett bra tips att börja med
skulle inte förvåna mig om ngn har kidnappat henne och har henne i något rum.
Finns vissa sjuka människor. Dags att agera annars så kommer ja ner o styr upp dehär

En husrannsakan är inget du bara får, det krävs grova misstankar!
2015-06-11, 15:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelles90
Varför gör dem inte husrannsakan på alla Gubbar som bor i närheten? Kan vara ett bra tips att börja med
skulle inte förvåna mig om ngn har kidnappat henne och har henne i något rum.
Finns vissa sjuka människor. Dags att agera annars så kommer ja ner o styr upp dehär
Därför att alla gubbar i närheten omfattas av samma skydd mot statligt ingripande och kontroll som alla andra..
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrZ
De här med att sakerna är utspridda ger mig en konstig känsla. Om nu sakerna tillhör BO varför är dem så utspridda?

För mig känns de inte så troligt att GM har spridit ut dessa för att förvirra polisen.

För att förvirra polisen. Bevisen verkar hittas i alla väderriktningar...
Medlem
kebobbs avatar
Polisen blåser av skallgångskedjan
Polisen har ett nytt fynd i området över Blombergs hamn och har därför blåst av Missing peoples skallgångskedja för att ge plats åt polisens tekniker.

http://nlt.se/nyheter/lidkoping/1.4061377-polisen-blaser-av-skallgangskedjan
Medlem
mikkelbergs avatar
Citat:
De här med att sakerna är utspridda ger mig en konstig känsla. Om nu sakerna tillhör BO varför är dem så utspridda?

För mig känns de inte så troligt att GM har spridit ut dessa för att förvirra polisen.

Vinna tid på en plats långt därifrån.
2015-06-11, 15:42
Medlem
Shyvanas avatar
Citat:

Tycker också att det är underligt. Varför är sakerna så brett utspridda, och hur har personena transporterat sig runt? Det tar ju både tid och är väldigt riskabelt om man samtidigt har en oskyldig flicka som fånge.
Medlem
Deferos avatar
Vad är det för stolle som tar med sig hund till MPs sökningar? Hunden kan ju förstöra bevis och DNA...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Har följt tråden sen start. Frånvarande från Flashback i ca 12 timmar & vips så är det 100 nya sidor i tråden att bläddra igenom. Orkar inte bläddra igenom allt, är det någonting nytt som skett idag? Något nytt fynd eller dylikt?

Lite nya fynd i närheten av mobildisplayen men de har inte gått ut med vad.
2015-06-11, 15:43
Medlem
Lelles90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
En husrannsakan är inget du bara får, det krävs grova misstankar!

Nää polisen får inte de, kanske dags att hyra in bandidos eller något annat liknande. Jag skulle ha styrt upp dehär om jag var i närheten. Leta i alla jävla villor skit i lagar när sånt här händer. Klockan tickar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in