Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Jag vet att det är långsökt och kanske har varit på tapeten redan,men.. Det kan inte vara så att den skyldiga går med missing people och planterar hennes saker efterhand.. Att han njuter av spänningen och uppståndelsen som sker vid varje fynd?
Ja mycket möjligt... vore mer troligt än att hen skulle slängt sakerna kors och tvärs...och inte första gången en GM är med i sökandet efter en försvunnen person.
2015-06-11, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
...och lisaholmmmm på instagram. Hennes vine verkar endast heta "Lisa Holm".

Förvisso sant, väldigt bra minne.
Det är alltså bekräftat att den nämda kik är rätt, inte att någon bara onelineat den?
Annars är det ju ett helt onödigt "spår".
2015-06-11, 13:34
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlimited-Power
Med tanke på att Polisen fortsätter letandet med fullstor styrka inne på 5:e dagen tyder på att fynden som de har gjort är väldigt viktiga för utredningen, chans att hon lever eller finns i närheten.
Jag tror att polisen vet mycket mer än vad man vill utge.
2015-06-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candy67
Ja mycket möjligt... vore mer troligt än att hen skulle slängt sakerna kors och tvärs...och inte första gången en GM är med i sökandet efter en försvunnen person.
Var det inte något i den stilen som hände för något år sedan i Göteborg? Minns en man som gick runt med den bortrövade flickan utklädd till pojke och deltog i sökandet. Till slut var det någon som blev misstänksam och när man drog ned luvan på "pojken" så visade det sig vara den försvunna flickan.
2015-06-11, 13:35
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sahores
Jag var inne på kryssakuten och använde tjänsten för att hitta anagram, oftast var det bara nonsens som stod men vid vissa fall som vid Ekeyme kom det fram key.

Från länkarna MrBengan skickade till mig var det med mer utav dessa typer av videor, innehållet var likadant, en klocka som räknade neråt och en logga från VJWorld. Några konton hade mer "Namn" som användarnamn på kontot som " Wayne Stanton" och den registrerades i april i år.

Troligen så är dessa konton till för att öka antalet prenumeranter som en tidigare sa i tråden. Anledningen till att en av dem heter Lisa Holm kan vara en som trollar, inget mer vet vi eftersom det inte kan kopplas vidare till en användare.

Tack för info, inte lätt att hinna med alla inlägg som swishar förbi i kanske en av största trådarna.
Ja reklam för VJWorld var jag inne på i början, det där med lisa holm kan ju också vara en slump. "En bot som reggar konton på YT kan lätt snappa upp just det namnet". Hata slumpen... ¨

/B
2015-06-11, 13:36
Medlem
Smakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sahores

Troligen så är dessa konton till för att öka antalet prenumeranter som en tidigare sa i tråden. Anledningen till att en av dem heter Lisa Holm kan vara en som trollar, inget mer vet vi eftersom det inte kan kopplas vidare till en användare.

Jag tror mer på att slumpen kastade om bokstäverna till just Lisa Holm, då ett konto med samma nedräkning hette "Mary Mcmillan".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av louderthanbombs
Tycker polisen är väldigt förtegen. Tror att de hittats mer saker än vad som återgetts i media.

det måste dom vara, inte så roligt om polisen går ut med allt dom hittar så gärningsmannen(?) känner att dom börjar komma han på spåren så han måste göra sig av med sitt offer.
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Ryktas om ett körkort men det är endast obekräftade uppgifter från en person som uppger att han varit med på skallgångarna.
Låter inte bra att de hittat så många saker utspridda känns inte som att hon är vid liv men hoppet får leva vidare tills fallet är avklarat.
Medlem
Ellie1700s avatar
Vem är det som har retweetat alla inlägg som handlar om henne? :O
Det verkar ju vara ett aktivt konto sen länge tillbaka.
2015-06-11, 13:37
Medlem
massepojkens avatar
Det här med att det skall ha varit en knäppgök på Cafet under lördagen verkar väldigt överdrivet.
Så chansen att hitta något bland kortköpen känns ännu mindre nu.

Det har förekommit spekulationer i medier om att en besökare på kaféet skulle ha betett sig misstänkt under lördagen innan Lisa Holms försvinnande. Men Lena Svedung säger att det inte hänt något utöver det vanliga.

- Jag har pratat med Lisas mamma om det här, och det är inget som varit mer ovanligt än något annat. Den personen var som personer i allmänhet kan vara ibland - besvärliga. Jag skulle faktiskt vilja dementera de uppgifterna, det har inte hänt något så avvikande eller onormalt här att det skulle ha med försvinnandet att göra, det kan jag inte tänka mig.

Lena Svedungs dotter jobbade också på kaféet under helgen, och inte heller hon har sett något onormalt.

- Hon har rannsakat sig själv och tänkt efter, och säger: "Nej, mamma, det finns inget." Det enda jag tänker på hela tiden, är vad som hänt bakom knuten. Jag har svårt att tro att det har att göra med att någon varit här inne och krånglat. Men det är klart att någon har spanat in. Någon har uppenbarligen tänkt ut det här, säger Lena Svedung.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wic0
Vad har ni fått den infon ifrån?
Tycker det är lite konstigt att ha LisaHolm på kik, men holmlisa på snapchat, istället för att ha samma på båda två.
Visst, det ena kan ha varit upptaget på den andre, men tanken slog mig.
Inget konstigt, brukar också göra så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candy67

Precis.. Jag tycker att det är så satans skumt med hur sakerna hittas, bara en känsla att något är fishy!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in