Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Nu skriver jag mitt sista inlägg innan hon hittas, för jag är ganska säker nu. Polisen kommer att hitta hennes döda kropp det närmaste dygnet. Förövarna är en grupp MENA som har ryckt in henne i sin bil, kört någonstans där de kunnat vara ostörda, och turats om att skända henne. Därefter har de dumpat hennes döda eller halvdöda kropp någonstans, men inte lagt någon särskild möda på att gräva ner den etc.. Troligen bara med lite kvistar över. Eller i en brunn om de råkat se en sådan. De dödade henne inte med flit, utan det var en olyckshändelse. Eller så levde hon ännu när de dumpade henne, med vid det här laget är hon död av köld, blödningar, chock, vätskebrist o.s.v. i kombination (eller drunkning om det var vatten i en ev. brunn).
SANNA MINA ORD!
Spelar det någon roll vart han/de som gjort det kommer ifrån?
Brunn tror jag verkligen inte då dessa redan sökts igenom (får jag hoppas?!), om hon bara ligger i ett skogsparti utan att ens vara nedgrävd så undrar jag dessutom vafan polisen har för likhundar.
En annan fråga, likhundar kan dom bara känna dofter från döda människor eller är det människor överlag också?