2015-06-11, 03:03
Medlem
ThroneWatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ausersome
För att klockarmbandet som är norrut förmodligen inte är hennes.

Om vi leker med tanken att det är hennes, skulle det kanske kunna förklaras av följande: http://oi60.tinypic.com/339ox6v.jpg

Att hon åker den röda sträckan hem, för att undvika större vägar och korsningar. Istället för den blå sträckan. Ett scenario där något hänt efter denna sträcka och att mopeden ställts tillbaka, är fortfarande troligare än en scen som tagen ur en Dan Brown bok, med mystiska formler, videos och konspirationer. Men ja, som sagt jag bara spånar lite, börjar bli för trött kanske.
2015-06-11, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
You bet baby.

Min bror som jobbar med sin hund i söktjänst och känner familjen och därför går i skogen vet ingenting?

Jag själv som måste mata hundarna inför morgondagen är helt lost.

Det är ingen vanlig WT-familj vi pratar om här.

Kan du avslöja någonting mer?
Dessa hundar som söker är sånna jävla hjältar. De förtjänar en medalj
2015-06-11, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Kommer du lägga ut dem som PDF-filer på Minfil.org?

Citat:
Ursprungligen postat av Tadotoka
Ska se v ad jag kan göra, just nu verkar det som om telefonerna där nere går varm för jag kommer inte alls fram till min vän. Men det första jag kom att tänka på själv är om hon möjligen hade ett studentkort, hm eller lindexkort eller liknande. Som sagt ska jag kolla vad jag kan få fram nu under kvällen.

Namnbricka från sitt jobb?
(Kanske varit uppe redan, inte läst längre fram)
2015-06-11, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Polisen har som sagt gått ut med att det var en skötsam tjej. Precis när jobbet slutade skickade hon sms att hon var på väg hem. Varför skulle hon då ställa till med något projekt att köpa sprit, som hon skulle forsla en timmas väg på en skranglig moppe. Jävligt opraktiskt om du frågar mig. Helt uteslutet till och med. Arbetskamrater var ju kvar när hon gick om hörnet. Sedan fanns nyckel i mopeden kvar. Jag tror det hela gick mycket fort. Den stirrige galne fan hade säkert väntat bakom närmsta buske, redo att kasta sig över henne i bästa Anders Eklund stil. Det är inte lätt att vara ung flicka i dagens Sverige. När som helst kan du bli köttstycke till första bästa störde sexförbrytare som inte borde tillåtas gå lös. Om saker var som de skulle!

Jag vet inte jag, men tycker nästan att SMS:et talar för att hon hade bestämt något möte med någon, som hon fick vänta några minuter på. Hon kom då att tänka på att hon kommer bli några minuter sen, varför hon skickar ett SMS så att föräldrarna inte ska oroa sig. Plus att hon kanske inte hade tagit sig tiden att SMS:a om hon inte varit tvungen att vänta på någon. Fast det är ju svårt att veta hur deras rutiner såg ut. Hon kanske hade lovat föräldrarna att SMS:a innan hon åkte iväg, och därför gjorde det.
2015-06-11, 03:05
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Ok, om ni så svårt fixerat er vid det som ingen annan tror är det minsta troligt. Så varsågoda. Vad annat kan jag skriva. Let the köpa-sprit-fantasin roll on, eller vad fan jag ska säga!

Du är ju så jävla naiv så att det inte är sant. Jag får be Herren min att checka in kalla fakta's förra avsnitt, avsnittet handlade om all den smuggelsprit som förs in i Sverige och säljs vidare till ungdomar. Ungdomar som köper alkohol av skumma langare är vanligare än du tror.
Senast redigerad av Edt.cat. 2015-06-11 kl. 03:07.
2015-06-11, 03:05
Medlem
Just det där klippet med 13, såg någon som hittat massa liknande klipp

www.youtube.com/watch?v=BJBmEmuNTKk

www.youtube.com/watch?v=_XukdLJHXvk

www.youtube.com/watch?v=45u76asR-kI

www.youtube.com/watch?v=MvXOGaEF2iw

finns verkligen massor, enda just med 13klippet var isåfall att det var en viss lisa holm som lagt upp.
2015-06-11, 03:07
Medlem
Jag kan nästan sätta 100k på att det JV som är GM. Även om han inte verkar vara den smartaste juden i gaskammaren, så kan han ju faktiskt riktigt avancerad matte.
Hans sociala medier har inte varit uppdaterade sen i slutet av maj, så han har nog varit upptagen med något.
2015-06-11, 03:08
Medlem
FrankieStubbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillarnold
Vad yrar du om? Jag pratar om att du vill dra undan folk från att posta info som kan vara "intressant"!
Vilken info menar du?

Det är väl självklart att viktig info inte postas här i denna tråd då viktig tid för att lösa vad som hänt har tvingat slösats bort på era sjuka teorier om youtube-klipp och folk som visar pungen på twitter.

Skärp er.
2015-06-11, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
Du är ju så jävla naiv så att det är sant. Jag får be Herren min att checka in kalla fakta's förra avsnitt, avsnittet handlade om all den smuggelsprit som förs in i Sverige och säljs vidare till ungdomar. Ungdomar som köper alkohol av skumma langare är vanligare än du tror.

Men du, ett inslag i Kalla fakta om smuggelsprit har väl inget med detta ämne och denna flickas vidriga situation att göra?

Tycker inte du, dessutom, att polisen, om de nu hittat denna sprit du talar om, i ladan, borde kommenterat det? När de nu kommenterat nästan alla andra fynd och ledtrådar som de jobbar med?

Som att de nu granskar den man alla andra i den här tråden skriver om. Är inte det mer angeläget? Än vad denna flicka brukar göra och om det är typiskt för hennes ålder eller inte?

DU ÄR OT!
Senast redigerad av Klasina 2015-06-11 kl. 03:26.
2015-06-11, 03:09
Medlem
huomaamatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar

finns verkligen massor, enda just med 13klippet var isåfall att det var en viss lisa holm som lagt upp.

Känns som jävla spam det där, lutar mer och mer åt att någon bytt till namnet LH efter försvinnandet?
2015-06-11, 03:10
Medlem
Vem visste om att hon skulle åka hem själv den dagen ? Föräldrarna förstås. Kollegorna ?
Senast redigerad av SmartaMarta 2015-06-11 kl. 03:13.
2015-06-11, 03:10
Medlem
Jasongenovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar

Just därför jag tror det är ett troll. Man kan byta användarnamn på YouTube.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in