Citat:
Ursprungligen postat av
sol45
Om någon inte redan kommenterat det så var ju denna kate bock faktiskt och jobbade i Sverige runt den 18e maj och åkte hem till USA den 22a maj

Hans beteende på nätet är också typiskt för en psykotisk och besatt människa. Maniskt håller han koll på olika människor, kartlägger dem och det är det som är creepy. Polisens intresse av honom kommer säkert av att de fått nys om att han haft något onormalt intresse av flickan som är borta. Där återkommer vi till det mariga med grejer som Instagram igen. I händerna på en svårt sjuk och störd människa kan det bli något som göder en osund besatthet.
Jag vet inte om det finns någon koppling mellan någon modell och den här flickan, den kopplingen har jag aldrig sett. Hans twitter skvallrar om att han är svårt besatt av sex, så till den grad att det verkar vara ett allvarligt missbruk och det kan mycket väl komma av stort bruk av amfetamin. Det tillsammans med psykos som det lutar mot är ju en mycket vådlig coctail.
I hans twitter ser jag inget annat än en potentiell våldtäcksman och det är där det brister. Var finns kollen? Vad sysslar jävla twitter med? Facebook tillåter inte ammande mammor lägga upp bilder, men denna jävla skit har fått ligga där och skvalpa utan åtgärd. Fuck twitter.