Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 01:09
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McLovin-
Tror faktiskt denna JV är skyldig. Snubbens twitter: https://twitter.com/666Vadman

Jag ser en lätt utvecklingsstörd kille inget mer.
Senast redigerad av highstakes 2015-06-11 kl. 01:18.
Medlem
Hulkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morrissey1
Min analys av handsken!
P
Ja, alltså, jag har ju snöat in på handsken TOTALT. Känns som om att handsken är den viktigaste pusselbiten för att avgöra hur det utspelade sig och vart man skall leta och om GM var känd/okänd. Mobildelar och ID-handlingar ger ju bara svar på vilken väg GM tog (vilket enbart kan ha varit med bil, helt bergis).

Handsken, alltså, den kan ha hamnat där via blåst, troligast om GM stod med bil på vägen och sedan fört in henne i bilen och denna faller av. (Bedömer detta som icke troligt)

Handsken han ha hamnat där genom att GM släpat BO till/genom ladan för att komma till fordon som vart gömt i närheten. (Mycket troligt)

BO kan ha försökt springa genom ladan för att fly och be om hjälp, antingen från mopeden eller en bil på vägen. (Relativt troligt)

BO och GM kan ha känt varandra och skulle ta ett snack, i ladan, för att möjligtvis undvika blåst (då BO rökte?!). (Mindre troligt)

Slutsatsen man kan dra är ju att hon antingen har försökt fly/blivit släpad genom ladan. Om GM och BO hade känt varandra bra hade man löst detta på ett snyggare sätt... Om bilen stod på vägen har alltså GM sprungit efter vilket är en jävla risk.
Tror stenhårt på att GM var nära BO vid mopeden och blev släpad/försökte fly till ladan och hus i närheten. Hur som helst är det väldigt troligt att ett fordon stod parkerat i anslutning till ladan.
Alltså en hanske blåser inte någonstans om det inte är extrema vindar. Den ligger platt på marken
Medlem
sabress avatar
Jag tror fortfarande hennes unga kollegor har något med försvinnandet att göra. Intervjun med en av dem är ju helt otrolig.
Medlem
Baltoboulbobbis avatar
Som någon skrev på youtube så har kanalen TVÅ videor
http://puu.sh/ijru5/4925d0920f.jpg
Alltså en dold/privat video. Tänk om någon kunde hacka sig in på youtubekontot och titta på vad den innehåller.
Medlem
Angående handsken så ser jag det som rimligast att BO har gjort sig redo att åka iväg när GM kommer emot henne, hon börjar springa mot/ genom ladan, drar av sig sin handske för att kunna använda mobilen och ringa efter hjälp. Men det är ju rätt svårt att träffa rätt på skärmen när man springer så hon lyckades inte ringa och GM kommer ikapp och drar först mobilen ur händerna på henne så att skalet lossnar, sedan så tar han sönder mobilen.
2015-06-11, 01:10
Medlem
dovAkins avatar
Vet vi om polisen kollat kameror på fiket om det fanns någon?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
INTRESSANT INFO

Kollade nyss på JV Twitter igen och noterade att bilden där han visar sin kuk framifrån är borttagen!
Har han varit inne och raderat bort den nyligen!?? Eller är jag bara trött och blind just nu, isåfall är det ju ett tecken på aktivitet på JV instagram!
Kan betyda att bilden har blivit märkt som stötande.
Medlem
snurresnigels avatar
Det är väl inte en alltför konstig tankegång att pussla ihop en man som har sexuella utspel (som verkar vara lite av enstöring) som finns i samma område som en 17-årig tjej attraktiv tjej och som nyligen setts på just ett café. Café som är BO:s arbetsplats.
Polisarbete är ju att "pussla ihop". För mig är det att pussla ihop om något... Kom igen hur kan man inte tycka det.
Medlem
Fribbäs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
Du glömmer att han vistas/bor i närområdet och ska ha befunnit sig på ett annat café i Lidköping en tid innan (BO jobbade även på café) och bettet sig "konstigt". Även bettet sig konstigt i någon butik mot kvinnor. Bild har florerat här på honom i cafét.

Det har jag inte glömt. Han har betett sig udda på offentliga platser under en längre tid. Det finns dock fler personer som gör det och de råkar hålla sig borta från att exponera sig på nätet, därför tycker jag inte man skall snöa in sig på denna person.

Därför upprepar jag:

- Inget binder honom till platsen.
- Inget binder honom till youtubefilmen. (Vars existens är tveksam i sig)
- Inget binder honom till LH.

Folk bör sansa sig.
Medlem
https://mobile.twitter.com/666Vadman/status/592702759994052608/photo/1

Vad kan detta betyda?
2015-06-11, 01:11
Medlem
Ostkupas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola-Connyy
Går den att posta här?

Jag sitter med mobilen, orkar inte trassla med det. Begär ut det imorgon hos tingsrätten.

Jag bedömer informationen som trovärdig. Högst trovärdig
2015-06-11, 01:11
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabres
Jag tror fortfarande hennes unga kollegor har något med försvinnandet att göra. Intervjun med en av dem är ju helt otrolig.

Eller möjligtvis inte berättat hela sanningen. Något stämmer inte håller med dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in