Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biepa
Vad är JV sen tidigare dömd för?

Ofredande.
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Föräldrarna har givetvis valt ut och godkänt fotot på sin dotter för publicering i media.
Alltså är det enligt dem ett rättvisande foto på henne.
Är du dum i huvudet, tror du föräldrarna skulle välja ett foto som är missvisande på sin egen dotter?

Här tycker jag att man gör fel.
Många ggr så visas ansiktsbilder på försvunna där den försvunne är såväl nyborstad och nysminkad.
Här tycker jag att det är bättre med vardagsbilder där hela kroppen syns.
Detta ger en betydligt bättre bild av hur den försvunne ser ut.
Medlem
plexens avatar
Hennes körkort är funnet av MP
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men är de bekräftat nu då att de va nån på detta kafét som va stökig?
Nej, det var ägarinnan som missuppfattat detta och nämnde det i sin första intervju.
2015-06-10, 22:26
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biepa
Vad är JV sen tidigare dömd för?

Rattfylleri. Han lade själv ut domen på nätet. Om han är dömd för något annat vet jag inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drogz
Då hade ju mopeden varit på när dom andra kommit dit? En moped klarar väll och köra på tomgång i nästan 2 timmar? Annars låter det som en bra teori

säkert längre än två timmar också. Men om hon startade den, så stängde hon i så fall av den när hon kom på att glömt påsen.
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SelinaKyle
Kan det vara så att mobilen gått i bitar och spridit sig av fyrhjulingen som varit ute och kört?? Verkar ändå lite logiskt eller?? Eller ligger delarna långt från hjulspåren?
Eller att han på farkosten kastat dom?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Skulle inte förvåna mig ett piss om hon själv har arrangerat hela skiten , slängt ut prylarna på åkern själv och nu är hos någon kille som ingen jävel vet om. kommer dyka upp om några dar som ingenting har hänt, nyknullad och nöjd.

Ditt nick samt din avatar bör ej beblandas med kommentarer som den du just skrev. Visst kan det stämma att hon själv bestämt sig för att försvinna.

Men om det hemska må ha hänt så har det drabbat en ung, troligtvis oskyldig, vacker svensk flicka och hennes anhöriga, något så brutalt hemskt som ingen skulle behöva gå igenom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexen

Säger vem?
Medlem
UrbanJungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinkokos
Kan det vara så att de såg gärningsmannen, men det var någon de inte uppfattade som ett hot? Tom att de tänkte att det var ok att åka eftersom Lisa inte var ensam på platsen.

Så kan det varit, hoppas isf på att dom rapporterat till polisen vartenda litet objekt dom såg.
Finns i vart fall någon där ute som just nu har fullständig koll på vad som hänt. Jag tror på våldtäkt som slutat med mord, förmodligen av någon i offrets närhet.

Har det för övrigt hittats några spår på parkeringen som tyder på någon sorts typ av kamp?
2015-06-10, 22:27
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexen

Så det var körkortet och inte kontokortet som någon tidigare skrev om i tråden? Eller är det ett separat fynd?
2015-06-10, 22:27
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haxxan
Ofredande.

Är det bekräftat att han är dömd för ofredande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in