Citat:
Intressant inlägg. Jag är inne på ditt spår och tycker också det är som mest intressant. Vad händer efter att hon satt nycklarna i mopeden? Om hon blir rädd för någon som hon kanske känner igen och börjar springa därifrån så borde det ha skett en strid på en annan plats, om nu GM hinner ikapp och övermannar henne.
Jag vetefan alltså, det är så mycket skumt i det här fallet. Jag tror faktiskt allt gått lugnt till, men frågan är varför. GM kan i och för sig ha planerat allt och varit riktigt iskall genom hela proceduren, men det är ändå inte särskilt troligt att denne inte gör några misstag. Det är är ingen film liksom.
Någon som vet hur befolkat det var i området förresten? Borde någon höra om en flicka skriker för sitt liv?
Jag vetefan alltså, det är så mycket skumt i det här fallet. Jag tror faktiskt allt gått lugnt till, men frågan är varför. GM kan i och för sig ha planerat allt och varit riktigt iskall genom hela proceduren, men det är ändå inte särskilt troligt att denne inte gör några misstag. Det är är ingen film liksom.
Någon som vet hur befolkat det var i området förresten? Borde någon höra om en flicka skriker för sitt liv?
Precis! Det är detta som är utgångspunkten och det är så otroligt mycket frågor här som inte är besvarade än redan här. Jag tror med det gått lungt till.
Det är så förvirrande. Har GM kanske parkerat sin bil långt därifrån (nära där mobilskalet fanns på en mindre grusväg & lite mer gömd?) och sedan gått till cafét och runt där mopeden var? Gömt sig och väntat på att folket slutade, ser att hon är sist kvar och när hon tagit på sig hjälpen blir hon skrämd o börjar spring/Lockad/hotad lungt?
Hjulspår på en torrt hårt packad grusväg är inte alltid tillgängligt heller.
HMm
jag avundas inte poliserna. Det är ett helvete om dom inte hittar mer spår & får in mer tips. För mkt lösa trådar just nu om dom sitter på lika lite som vi (vilket jag visserligen inte tror, sällan polisen ger ut allt men, ah.)