2014-10-26, 20:30
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.TravisBickle
Underskattad: Dani Carvajal.

Kolla gårdagens El Clasico så förstår ni vad jag menar.

Arbeloa är en annan från Madrid som också är underskattad, grovjobbare och pålitlig.
Citera
2014-10-26, 20:30
Medlem
Blaise Matuidi, Paris Saint-Germain.

En underskattad slitvarg som betyder enormt mycket för PSG, en av deras viktigaste spelare ju?
Citera
2014-10-26, 20:33
Medlem
HAZARD17s avatar
Nemanja Matic. Världens bästa innermittfältare enligt mig. Ett monster på mitten.
Citera
2014-10-26, 20:41
Medlem
Axezzs avatar
Mycket snack om Ronaldo, Bale och James men jag tycker att Isco är en fantastisk spelare att titta på
och tycker inte att han får den cred han förtjänar.
Senast redigerad av Axezz 2014-10-26 kl. 20:44.
Citera
2014-10-26, 23:47
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Nemanja Matic. Världens bästa innermittfältare enligt mig. Ett monster på mitten.
Där blev han överskattad. Antar jag.

Gratulerar.
Citera
2014-10-27, 13:53
Medlem
Carlos Bacca i Sevilla är underskattad, liksom Paco Alcaser i Valencia.
Citera
2014-10-27, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeloadian
Carlos Bacca i Sevilla är underskattad, liksom Paco Alcaser i Valencia.

Är Paco verkligen underskattad? tycker han hyllas väldigt mycket i media. I så fall skulle jag nog säga att André Gomes och Denis Suárez är betydligt mer underskattade.
Citera
2014-10-27, 18:58
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Är Paco verkligen underskattad? tycker han hyllas väldigt mycket i media. I så fall skulle jag nog säga att André Gomes och Denis Suárez är betydligt mer underskattade.
Denis Suárez har utvecklats som bara den. Underbart att Barcelona lyckades lägga vantarna på honom.
Citera
2015-06-10, 18:02
Medlem
blockbennys avatar
Agon Mehmeti överskattad. långsam, loj, dåliga mottagningar, klen, ofarlig i boxen. bör säljas fort som august.
Citera
2015-06-10, 18:14
Medlem
BarryHeros avatar
Underskattade: Andreas Isaksson, Johan Elmander, Anders Svensson.

Tre av landslagset basta spelare under 2000-talet, och anda har "fans" forsokt tjata bort dem från landslaget under flera ar.

Overskattade: Olof Mellberg. Han var battre an samtliga backar vi har nu och hade alltid en beundransvärd inställning, men han var lange en sakerhetsrisk i landslaget och ett traben. Langt ifrån att halla samma klass som tidigare landslagsmittbackar som Patrik Andersson, Johan Mjallby, och Joachim Björklund.

Edit: Mellberg var bra, men inte fullt sa bra som manga vill gora gallande.
Citera
2015-06-10, 19:37
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Underskattade: Andreas Isaksson, Johan Elmander, Anders Svensson.

Tre av landslagset basta spelare under 2000-talet, och anda har "fans" forsokt tjata bort dem från landslaget under flera ar.

Overskattade: Olof Mellberg. Han var battre an samtliga backar vi har nu och hade alltid en beundransvärd inställning, men han var lange en sakerhetsrisk i landslaget och ett traben. Langt ifrån att halla samma klass som tidigare landslagsmittbackar som Patrik Andersson, Johan Mjallby, och Joachim Björklund.

Edit: Mellberg var bra, men inte fullt sa bra som manga vill gora gallande.

Mellberg var flera klasser bättre än träbenet Mjällby, som av någon lustig anledning fick spela offensiv mittfältare under en period i landslaget. Se vilken sörja svenska försvaret blev efter Mellberg slutade, det var han som höll ihop det. Dock så kan jag väl hålla med om att han inte var i klass med de andra 2 du nämner.

Håller med om att Isaksson och Elmander har varit underskattade, dock så borde Elmander haft självinsikten om att han inte är en anfallare (anfallare ska kunna göra mål, och det har han aldrig kunnat) och omskolad sig till ytter redan i ung ålder. Svensson? Han har alltid varit magiskt bra i allsvenskan, dock så har jag aldrig sett han göra en enda bra match emot kvalificerat motstånd. Försvinner ur matchen trots en central roll (få bollkontakter för vara en innermittfältare), slår för många enkla alibi passningar och klara inte av hög press. Han hade talangen, det ser man i allsvenskan hur han fortfarande enkelt trippar sig förbi motståndarna och slår sylvassa passningar, men fick aldrig ut den på högre nivå, tyvärr.
Citera
2015-06-10, 20:39
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Håller med om att Isaksson och Elmander har varit underskattade, dock så borde Elmander haft självinsikten om att han inte är en anfallare (anfallare ska kunna göra mål, och det har han aldrig kunnat) och omskolad sig till ytter redan i ung ålder.
Elmander har aldrig varit någon stor malskytt men hur mycket battre hade han egentligen varit som ytter? Han kan varken sla inlagg eller dribbla.

Svensson stod for ett magiskt VM 2002 och har alltid varit en nyckelspelare i de olika masterskapskvalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in