Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 18:20
Medlem
OnlyHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
PM från nyreggad.

"..Rebecka & Lowa som jobbade med Lisa har bekräftat att det är J*han V*dman som har varit stökig inne på caféet i lördags.."

Jag vet inte om detta stämmer eller ej, jag bara förmedlar.

MYCKET intressant information!
Detta vill man ju få bekräftat! iså fall så är han en mycket potentiell gärningsman!
2015-06-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supmotherfucker
Hur kommer det sig att ingen vet vad hon hade för byxor på sig?

Om dom slutade tillsammans bör dom väl ha noterat om hon hade jeans eller adidasbrallor?

Nej, de två stackars oskyldiga flickorna har ingen aning om någonting alls verkar det som.
2015-06-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
Vem är detta? http://m.nlt.se/Default.aspx?pageid=0&parentid=0&link=1.4058262
J*han V*dman.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Nej det innebär inte att man bara laddat upp klipp på utube.
Jag laddade upp ett klipp för 2 år sedan, mitt enda klipp, och på min aktivitet står det 2 veckor sedan.

Okej vad skumt. Jag följer flera folk som lägger upp klipp ofta på youtube och oftast ser man deras senaste aktivitet, bla efter att de har lagt ut senaste videoklippet.
Medlem
*
Om kollegorna lämnade endast 10 minuter tidigare borde dom lagt märke till någon bil eller liknande GM måste annars planerat detta mycket bra. Hur vet GM att lisa ska låsa själv? Hur vet GM att hon ska åka moped denna dagen? Det är ej rimligt att GM släpat iväg henne.

*
Vet vi NÅGOT om vad Lisa gjorde Lördag kväll?

*
Vet vi något om VAD den skumma personen gjorde på caféet på lördagen vad gjorde personen?

*
Youtubevideon där någon döpt videon till Lisa Holm och ej varit aktiv på sedan 2 veckor är märkligt. Det finns 69 Lisa Holm i Sverige.
2015-06-10, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Mycket intressant, hur kom du fram till detta? Ingen annan, inte ens polisen, har lyckats. Har du tipsat polisen om ditt grävande?

Eller vänta, din hjärna kanske bara lade ihop vissa fragment från olika inlägg och sedan blev det till en slags vedertagen sanning...

Jag utgår från en upplagd video som finns länkad, med uppgifter som går att hitta på ett twitterkonto och ett instagramkonto och övrigt information som finns tillgänglig. Jag behöver inte tipsa polisen om mitt grävande, de har redan fått samma information och av allt att döma så håller de själva på att undersöka den.
Var det något mer du undrade?
Medlem
Engnus avatar
En bekant till mig blev omkörd av en grå/silvrig kombi vid jirneklev lia vid ca 19.00 tiden i söndags i en Jävla fart!

Han har tipsat polisen!
Medlem
Heeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
Vem är detta? http://m.nlt.se/Default.aspx?pageid=0&parentid=0&link=1.4058262
Garanterat JV.
Bannlyst
Citat:
Det finns ytterligare fynd som funna under dagen som också är verifierade och kopplade till flickan, berättar polisens insatsledare Martin Fredman.

Enligt polisen har anhöriga bekräftat att fynden tillhör Lisa Holm.

– Jag vill inte gå in i detalj kring vad det är för saker men det är saker som utan tvivel tillhör flickan. Det här området är fortfarande högaktuellt för oss att söka i.

Vad kan det vara för fynd? Någon typ av klädesplagg? "Saker som utan tvivel tillhör flickan".
Medlem
Bussen till Lundsbrunn går från Skara, pratat med en SOM BOR DÄR och åkt sträckan hela livet. Släpp den tråden, inget mysko med den.
Medlem
Ingen som kan få fram brottsregister för Joh*n *adman?
Medlem
borg86s avatar
chansen minskar ju för varje dag att hitta henne vid liv. Det finns ju många exemplar där folk hålls inne som sexslavar. Det är just vad detta är med största sannolikhet. Det är just detta som får man att vilja ha fler kameror i samhället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in