Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-10, 18:02
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Din åsna. Du tror inte efter 3 dygn att vi skulle ha en uppsatt misstänkt då. Du är ju efterbliven på riktigt. Släpp Hollywood nu.

Inte för att vara så, men det har väl hänt att folk inspirerats av just Hollywood inför dåd?

Att teorier således är "Hollywood" kan ju grundas i att folk influeras av Hollywood i dagens samhälle.

Det som stör mig är att det inte är några spår invid moppen (?). Hon har alltså följt med en bit, för att sedan överrumplas. Bör rimligtvis vara någon hon känner...
2015-06-10, 18:03
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Finns det mer info om kollegorna?
Medlem
Golden.Rations avatar
Finns det inga kameror eller grannar som kan ha sett/hört något. Jag menar inte sätter man sig utan motstånd i ett fordon?
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcushh
Sidan 129 första inlägget såvida de inte ändras desto fler inlägg som görs.

kopierade det:

-----------------------------------

Igår, 19:01 #1537
Socialaterkomst
Medlem
Reg: Jun 2015
Sökte lite på hennes namn innan och fann en kanal på youtube jag tyckte var lite udda. Ett enda klipp som lades ut för 2 veckor sedan med titeln "13". Videon är en nedräkning som startar på 01:01 och slutar vid 00:50 samt en ikon som det står "vjworld.com". Ingen annan information.

https://www.youtube.com/watch?v=n3IuUuNV_zk

Tyckte mest klippet var udda därav jag delar med mig av det. Har med största sannolikhet inget att göra med den försvunna flickan.

---------------------------------------------

Jag ska döpa om min enda uppladdade film på mitt konto och se vad som händer med aktiviteten.
Medlem
Axel-Foleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
ja det är väl fortsatt helöppet om vad som hänt.
Ingen har sett någon misstänkt bil eller främmande personer som rört sig ute på vägarna så visst, kan det vara fullt möjligt att sk kompisar har dräpt henne,

Finns det någon i bekantskapskretsen som heter Väring ?

Väring är ett samhälle utanför Skövde. Likt Stöpen.
2015-06-10, 18:04
Medlem
Ny skallgång strax, kan tippa på att det är minst 100 personer som går nu.
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Inte för att vara så, men det har väl hänt att folk inspirerats av just Hollywood inför dåd?

Att teorier således är "Hollywood" kan ju grundas i att folk influeras av Hollywood i dagens samhälle.

Det som stör mig är att det inte är några spår invid moppen (?). Hon har alltså följt med en bit, för att sedan överrumplas. Bör rimligtvis vara någon hon känner...

Eller att hon inte varit i närheten av mopeden överhuvudtaget efter stängning.... inget kan uteslutas.
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Fick ett intressant privatmeddelande av jonnybanana som inte kan skriva i tråden eftersom han är nyreggad.
''hej

Lowe säger på en intervju att hon blev skjutsad till buss stationen i skara.
Men hon bor i lundsbrunn och hennes kille bor i lidköping?.

Vart skulle hon åka med buss?

brukar man inte åka hem efter man jobbat ?''

Men detta borde polisen ha kollat upp direkt va?

Intressant om det är som du säger. Har du mer info om kollegorna?
Medlem
Iskelos avatar
MP eller polis borde ju vara på plats och runtom under hela natten, GM kan ju hur enkelt som helst flytta på kroppen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
ja det är väl fortsatt helöppet om vad som hänt.
Ingen har sett någon misstänkt bil eller främmande personer som rört sig ute på vägarna så visst, kan det vara fullt möjligt att sk kompisar har dräpt henne,

Finns det någon i bekantskapskretsen som heter Väring ?

Tja pappan är ju tydlige militär.
Så han känner nog en och annan väring.

Skämt åsido, väring är en ort på skaraslätten.
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThroneWatcher
Skulle vilja lyfta lite på detta igen: http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/lisas-skola-h%C3%A5ller-informationsm%C3%B6te-3185154

Sättet rektorn väljer att inte kommentera kring hur Lisa är som person är rätt anmärkningsvärt ändå. Just i och med att detta är något som de flesta andra intervjupersoner just berättat om, till och med polisen själva har i flera intervjuer pratat om Lisa som person och hur orimligt det skulle vara att hon försvunnit av egen maskin och frivilligt.
Å andra sidan har en rektor tystnadsplikt. Hade det gått rätt till så hade rektorn inte ens bekräftat att LH är elev på skolan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Kan det inte vara så att någon döpt om en utubefilm, i syfte av att trolla?
Går det ens att döpa om Youtube-filmer? Kontot där videon lades upp är även skapat samma dag som videon lades upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in