Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 17:58
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Din åsna. Du tror inte efter 3 dygn att vi skulle ha en uppsatt misstänkt då. Du är ju efterbliven på riktigt. Släpp Hollywood nu.

Men snälla lugna ner dig?! Är du neurotisk? Man måste få spekulera. Det är ju högintressant att det var första gångne LH skulle ta sig själv från jobbet. Finns inte många som kan känna till det. Där faller hennes kollegor in.
2015-06-10, 17:58
Medlem
Fortfarande tror jag att ifall arbetskollegorna varit inblandade så skulle de flyttat mopeden och på så vis städat undan spår.
2015-06-10, 17:59
Medlem
JV känns ju inte alltför osannolik, med tanke på att han befinner sig i närheten, gillar en brud som ser ut precis som Lisa, lägger upp en video med namnet Lisa Holm och 13 med en nedräkning i.
Han verkar också tämligen instabil med sitt kukvisande på twitter, rattfylledom och allmänt jävligt skumt beteende. Skulle inte förvåna mig om det finns en släng schizofreni med i bilden.

Lägenhetssök, hitta, topsa, fall löst.
2015-06-10, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Din åsna. Du tror inte efter 3 dygn att vi skulle ha en uppsatt misstänkt då. Du är ju efterbliven på riktigt. Släpp Hollywood nu.

De flesta utredningar av brott tar nog längre tid än tre dygn ska du se! Jösses!
2015-06-10, 18:00
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javeliner
1. Det som talar emot är att flickorna lämnar cafeét ungefär samtidigt för att sedan gå åt varsitt håll. Om någon konstig bil eller något annat fordon hade befunnit sig i närheten hade de förmodligen lagt märke till det.

2. Platsen är så otillgänglig det bara kan bli. Sådana här brott är oftast på impuls (typ Elin Krantz), dvs ren jävla otur att träffa på fel person vid fel tillfälle. Det här är mitt ute i vischan där du har ett Café och en jävla massa åkrar runt om, dvs inget annat av intresse. Ingen naturlig plats att vistas på såvida du inte bara åker förbi eller helt enkelt varit på Caféet under kvällen.

Jag tror därför att det antingen är någon i hennes närhet, kan vara allt från någon ex-pojkvän eller kollegorna på Caféet. Eller så är det en gäst, som helt enkelt stannat kvar/gömt sig i väntan på Lisa.

min gissning med. kan vart planerat att denna person fått på när lisa slutat från jobbet lurat henne fört bort henne.
2015-06-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haxxan
Vem var det som HITTA youtubevideon?

Sidan 129 första inlägget såvida de inte ändras desto fler inlägg som görs.

kopierade det:

-----------------------------------

Igår, 19:01 #1537
Socialaterkomst
Medlem
Reg: Jun 2015
Sökte lite på hennes namn innan och fann en kanal på youtube jag tyckte var lite udda. Ett enda klipp som lades ut för 2 veckor sedan med titeln "13". Videon är en nedräkning som startar på 01:01 och slutar vid 00:50 samt en ikon som det står "vjworld.com". Ingen annan information.

https://www.youtube.com/watch?v=n3IuUuNV_zk

Tyckte mest klippet var udda därav jag delar med mig av det. Har med största sannolikhet inget att göra med den försvunna flickan.

---------------------------------------------
2015-06-10, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzIam
JV känns ju inte alltför osannolik, med tanke på att han befinner sig i närheten, gillar en brud som ser ut precis som Lisa, lägger upp en video med namnet Lisa Holm och 13 med en nedräkning i.
Han verkar också tämligen instabil med sitt kukvisande på twitter, rattfylledom och allmänt jävligt skumt beteende. Skulle inte förvåna mig om det finns en släng schizofreni med i bilden.

Han är hemlös dock. Vem fan säger att han lagt upp videon?
Medlem
tlcswes avatar
Citat:

Kan det inte vara så att någon döpt om en utubefilm, i syfte av att trolla?
Medlem
nygards avatar
Citat:

Men hur vet du att det är han som lagt upp den? Hur vet någon det? Inte ens polisen har ju kunnat spåra det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Han är hemlös dock.

Inte om man ska tro domen han la upp på Instagram.
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tror forfarande Lisa blev bortförd i ''kompisarnas'' bil, förlåt experten Eskulap. Tror även att de var de som skrev sms:et.

ja det är väl fortsatt helöppet om vad som hänt.
Ingen har sett någon misstänkt bil eller främmande personer som rört sig ute på vägarna så visst, kan det vara fullt möjligt att sk kompisar har dräpt henne,

Finns det någon i bekantskapskretsen som heter Väring ?
2015-06-10, 18:02
Medlem
Fick ett intressant privatmeddelande av jonnybanana som inte kan skriva i tråden eftersom han är nyreggad.

''hej

Lowe säger på en intervju att hon blev skjutsad till buss stationen i skara.
Men hon bor i lundsbrunn och hennes kille bor i lidköping?.

Vart skulle hon åka med buss?

brukar man inte åka hem efter man jobbat ?''

Men detta borde polisen ha kollat upp direkt va?
Senast redigerad av blaha95 2015-06-10 kl. 18:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in