Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
JV första inlägg på sociala medier.

Twitter - Feb 2015

Instagram - Mars 2015 (18 veckor sedan )

har vi någon info om JV tidigare är feb 2015?
Google ger mig inget.

Märkligt!

Han har kanske suttit inne en några år och blivit av med kriminalvården helt 2015? Kanske.
2015-06-10, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Håller med om att dessa två tjejer som synts i intervjuerna är det något mysko med. Jag tror att de vet mer än de säger. Kanske någon bror eller kompis till dem av manligt kön varit på platsen vid stängning och dessa två inte vill tala om det. De kan också vara inblandade själva i dödandet. Har man undersökt kaféet ordentligt? Rent teoretiskt kan BO t.ex. blivit mördad inne på kaféet och sedan har man fixat med mopeden och grejorna för att det ska stämma med historien som de hittat på.

Efterbliven teori. Svensk polis kanske inte är den effektivaste i världen, men inte ens Securitas hade missat detta i en utredning. Idiotteori
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Är du fortfarande här och försvarar JV Du har missat att polisen följer upp tipset och tar det på allvar? Din jävla skämtare. Hade polisen resonerat som du gör hade man inte fått ett jävla skit gjort. Bara suttit och runkat och inte vågat ta något tips på allvar. Vad fan tror du, att de måste ha DNA-träff för att våga ta upp någon som intressant i en utredning. Du är ta mig fan den största tönten i hela den här diskussionen.

Polisen har intresserat sig för klippet på youtube, inte för JV. Var fan har du läst det? Källa på att JV är intressant för polisen, tack.

Försvarar? Jag är, precis om flera andra, jävligt trött på dina mfl ogrundade spekulationer som skitat ner nästan 100 sidor. Dina misstankar är ju för fan totalt jävla ogrundade!? Du TROR och FABULERAR
Senast redigerad av Brizax 2015-06-10 kl. 17:18.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Så du menar på allvar att några fjortisbrudar är värsta superskurkarna och håller masken stenhårt för polisen som inte alls lyckas finna ett enda spår på kamp eller dylikt. Vilken jävla skämtare du är. Sämsta teorin hittills. Värre än den om ryssen.

Vilka fjortisar pratar du om? Arbetskamraterna som stängde kaféet med BO är bägge 21 år.
2015-06-10, 17:15
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Känns inte som att MPS kollar tillräckligt noga i det höga gräset.

Och hur vet du det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Att de skulle ta det på allvar framgick inte? Jag tror inte det hade varit så passande att garva ut tipslämnare

Du menar lika gärna som du inte vill erkänna att du hade fel?
Medlem
Xehkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brizax
Polisen har intresserat sig för klippet på youtube, inte för JV. Var fan har du läst det? Källa på att JV är inteessant för polisen, tack

http://nlt.se/nyheter/lidkoping/1.4058262-domd-man-foremal-for-polisgranskning

Dock tar polisen alla tips på allvar så det betyder egentligen ingenting.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Någon visste att hon för första gången skulle ta sig hem på egen hand. Antingen så har någon gäst i Caféet snappat upp det, eller så är det hennes kompisar som såg sin chans att begå brottet och sedan är det ju bara för dem att skylla ifrån sig. ''vi åkte tidigare'' ''vi har inte sett nåt'' bla bla bla.

Eller så råkade ensam galning passera där och såg ensam tjej.
2015-06-10, 17:16
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Titt som tätt tar tonårstjejer livet av varandra i Sverige? Sluta fantisera i pojkrummet.
Vänligen lista 10 st kända sådana fall då det händer så ofta, jag väntar ditt pulver.

Oj oj oj. Hårda ord.

Vet inte varför du inte tror att tjejer är kapabla att mörda. Oftast så är det iofs inte tjejen själv som mördar utan istället så övertygar damen en kille att mörda åt henne. hälsningar pulvret.
2015-06-10, 17:16
Medlem
Citat:
Antalet sökande börjar närma sig 200 personer. Man söker på fält och åkrar, men även i sankmarken där det är lite svårare att ta sig fram.

Verkar ha dragit igång nu.
2015-06-10, 17:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Tror inte heller på kollegorna, men å andra sidan så för ett år sedan ganska precis så fanns det en lika snabbt växande tråd om tjejen i Askersund som visade sig ha blivit mördad och slaktad av en annan kvinna.. Konstigare saker har skett!
Och hon höll tyst - hur länge menar du?
Det löstes ju snabbt eftersom hon erkände ganska omgående och visade polisen till kroppen.
2015-06-10, 17:17
Medlem
Nu tror jag visserligen inte att kollegorna är inblandade, men i det här skedet måste man vända på alla stenar. Jag hoppas verkligen att polisen har kollat upp busschauffören som arbetade under kvällen när allt det här hände. Enligt Rebecka så hade dem bråttom i väg för att den andra kollegan (Lowe?) skulle hinna med bussen. Alternativt kolla så att Lowes kort användes på bussen. Jag förutsätter att man redan kollat detta, men det hade inte varit första gången två små söta tjejer glider undan radarn..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in