Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-10, 15:11
Medlem
fbtraxxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddbb
GW har kommenterat under 13.

https://www.youtube.com/watch?v=n3IuUuNV_zk

Skulle varit intressant att veta vad han tror har hänt.

Alltså nej.. Uppenbart att det inte är GW....
2015-06-10, 15:11
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Kan någon sammanfatta varför ni tror JV är gärningsman?
Han är konstig. Eller ja, han twittrar konstiga saker. Är väl det enda.

Undrar också.
2015-06-10, 15:12
Medlem
rezonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsaho9
Väldigt bra att dom tagit in GW för att hjälpa till.
Men varför skriver han "ska göra allt för att INTE hitta henne?"

antingen har han skrivit helt fel eller så kanske någon utger sig för att vara GW?
Jag är kluven.

Detdär GW kontot prenumererar på moped stunts kanaler, inte äkta GW.
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Hahahah jag kan lova dig att JW har inget med detta att göra och den videon har till 100% inget med honom att göra

Jag tror eller rättare sagt är säker på att JW inte har något med detta att göra. Men att videon kan ha med honom att göra snarare än något försvinnande om nu Lisa är intresserad av tv-spel. Eller för den delen att GM som är intresserad av både CS/JW och Lisa lägger upp en liten film när det är 13 dagar kvar tills JW spelar sin turnering och 13 dagar han hade tänkt att göra något med Lisa. Därför lägger han upp en film om JW i Lisas namn då det är två saker som kretsar kring hans liv för tillfället.

Jag tar bara upp detta som teorier och säger inte att det stämmer.
Medlem
Kan ju vara så att JV i sitt halvpsykotiska tillstånd tror/trott att bo faktiskt är kate bock..
Medlem
FrZs avatar
Citat:

antingen har han skrivit helt fel eller så kanske någon utger sig för att vara GW?
Jag är kluven.

De är ett troll. Tror inte GW sitter och kollar på Cs:go filmer på fritiden.
2015-06-10, 15:13
Medlem
Citat:

Jag är kluven.

Givetvis någon som driver. Tror inte GW skulle sitta på Youtube och kommentera.
2015-06-10, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Hahahah jag kan lova dig att JW har inget med detta att göra och den videon har till 100% inget med honom att göra
Hur kan du vara så säker på det?
2015-06-10, 15:14
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Herrejosses vad lika Kate Bock (som JV avgudar) och Lisa Holm ar.

Vad bygger ni att han avgudar Kate Bock på?
2015-06-10, 15:14
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderworker
Japp jag är helt på riktigt. Mitt inlägg är ett svar på en fråga som flera gånger ställts tidigare i tråden om det alls finns något samband mellan JV och LH. Den stora bildlikheten mellan KB och LH menar jag kan vara ett starkt samband för en person som inte har kapacitet till full reality check. I hans fantasi kan gränserna mellan dessa båda kvinnor suddas ut och han verkar ju på Twitter kommunicera som om det redan förelåg ett förhållande i någon form med Kate.

Detta har redan besvarats då hans Twitter har varit på tapeten sen igår, kanske till och med i måndags. Där konstaterades deras utseendemässiga likheter.
2015-06-10, 15:15
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brizax
Förutom att han är knäpp så finns det inget, nej. Hade det funnits nåt så hade polisen givetvis redan kollat honom
Anser du inte att det finns en mängd indicier som talar för att JV skulle kunna vara inblandad? Hans beteende i närområdet och hans besatthet av en kvinna med snarlikt utseende är inget du anser är av vikt? Hur vet du att polisen inte söker febrilt efter honom?
2015-06-10, 15:15
Medlem
Sa det igår och säger det idag igen den mannen som alla spammar om är inte mördaren. Patetiskt att det är fler inlägg om honom i denna tråden än något annat. Ju längre tid det spenderas på att anklaga honom desto längre tid tar det för polisen, försök att fokusera på annat och hjälp polisen nu.¨

Polisen har säkert fått 10tusen tips och 9990 av dessa tips var "JV".. PATETISKT

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in