Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 14:26
Medlem
konstits avatar
JVs instagramkonto har färre följare än den har haft...

33 upslag
2 följare
15 följde

Lååångskott ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extainer
Varför är det en 10 sekunder nedräkning tror ni?

polisen har 10 dagar på sig att hitta?
Medlem
mikkelbergs avatar
Vad säger statistiken om att den lokala byfånen är GM vid kidnappning alt mord?
2015-06-10, 14:27
Medlem
RadioDDR1s avatar
Jag hatar när polisen är så här tysta när allmänheten har ett så stort intresse. Samtidigt förstår jag varför polisen har denna strategi, men det är frustrerande. Lite öppnare borde polisen bli, i USA har de ofta presskonferenser där de delar med sig av så mycket information de kan utan att äventyra utredningen. Här har Sverige en viktig lektion att lära sig menar jag.
2015-06-10, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson
Om det var JV på Cafeét dagen innan så är det ju han. Vad gjorde han som var konstigt på cafeét kan man ju undra, något mot BO?

Det gäller inte ens samma jävla café
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banditQ
Undrar också ifall det framkommit något konkret som tyder på att det är JV som varit på caféet?

Han har även det här kontot på twitter: https://mobile.twitter.com/28vadman

Tänker på videon 13 och att nedräkningen börjar på 01:01 och slutar 00:50. Till den här Kate Bock som han stalkar har han länkat den här
https://mobile.twitter.com/666Vadman/status/592702759994052608/photo/1
Obehagligt sammanträffande kanske? men personlighetstypen kan säkert använda sig av siffror för att förmedla ett budskap.

Han har ju en bra kuk alltså.

Men det känns genuint jävligt scary om han är så pass bra med siffror. Tråkigt bara att vi inte hittar någon koppling på hans twitter eller instagram till Lisa. Samtidigt så talar hennes utseende för att vara exakt hans typ av tjej. Finns ju någon bild på instagram där han skriver att han har tagit droger. Någon form av diagnos finns där såklart men vad?
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikkelberg
Vad säger statistiken om att den lokala byfånen är GM vid kidnappning alt mord?

Det finns ingen sådan statistik, det beror helt på omständigheterna i övrigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajmson
Vet vi med 100 % att det var han som stökade i caféet dagen innan eller är det bara spekulationer?

Det är bara spekulationer. Inget bekräftat.
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Jag hatar när polisen är så här tysta när allmänheten har ett så stort intresse. Samtidigt förstår jag varför polisen har denna strategi, men det är frustrerande. Lite öppnare borde polisen bli, i USA har de ofta presskonferenser där de delar med sig av så mycket information de kan utan att äventyra utredningen. Här har Sverige en viktig lektion att lära sig menar jag.

Svenska polisen gör ju exakt likadant, men antagligen är det mer sekretess i Sverige än USA (förutom när det gäller rikets säkerhet).
2015-06-10, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson
Om det var JV på Cafeét dagen innan så är det ju han. Vad gjorde han som var konstigt på cafeét kan man ju undra, något mot BO?

JV verkar väldigt ofta hamna i bråk överallt där det finns kvinnliga anställda. Alltså inte bara där de serverar kaffe och bakverk. Han sänder ut något som gör kvinnor illa till mods, de säger till en manlig kollega/vakt och sedan är "bråket" ett faktum. På ett sätt är det så klart synd om honom, samtidigt säger han helt vidriga saker till kvinnor som inte går att försvara.
2015-06-10, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
http://s1.postimg.org/7s19ervjj/received_843353925751473.jpg

Där är bilden. Troligtvis på caféet "bella-mi" eller vad de heter. Tidigare hette det "3b".

Fotot ger verkligen dåliga vibbar. Oavsett om denne JV är inblandad i det här fallet eller ej, så är han uppenbart galen och borde vara inspärrad nånstans med tanke på de sjuka saker som han skrivit på internet, så bizarra foton han lagt upp och sen att han dessutom den senaste veckan enligt uppgift sexuellt ofredat personal i butiker i närområdet till Lisas café. Tjänstefel av polisen om de inte kollar upp honom snarast.
2015-06-10, 14:31
Medlem
Chinospullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
JVs instagramkonto har färre följare än den har haft...

33 upslag
2 följare
15 följde

Lååångskott ?

Är det någon annan än jag som har kikat in på hans instagram titt som tätt under dagen? Jag är nästan säker på att han nu följer 15 istället för 13 personer? Och tidigt på förm hade han 1 följare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in