Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-10, 11:22
Medlem
p4nd0ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Men herregud. Som jag har skrivit förut så har företaget i sig inget med detta att göra. Det man reagerar på är att "Lina Holm" har tagit en nedräknare som just har en logga med VJWorld. Det är det enda som är intressant med det hela.

Var någon som frågade efter ägaren till sidan.
2015-06-10, 11:24
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Missing people kommer kopplas in idag enligt expressens livesändning

nu tror jag att man letar efter ett lik. om hon antas vara vid liv, borde man utgå från att hon blivit bortförd från området. om hon sitter fastbunden i ett träd i området så torde hon ha frusit/svält ihjäl.

tänk även, att det tog väl ca. 1 timme innan pappan ens gav sig iväg hemifrån, ytliggare 40 min till cafét. sen tar det en stund innan polisen kopplas in, så GM har haft gott om tid att sticka ifrån cafét med henne. så i så fall så är hon ju inte kvar där, även fast jag förstår att polisen vill cleara området.
2015-06-10, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Men herregud. Som jag har skrivit förut så har företaget i sig inget med detta att göra. Det man reagerar på är att "Lina Holm" har tagit en nedräknare som just har en logga med VJWorld. Det är det enda som är intressant med det hela.

Kan det vara så att GM har haft tillgång till:
http://www.amazon.com/World-Visuals-Countdown-Clock-Timer/dp/1423492250?
2015-06-10, 11:25
Medlem
Bara jag som inte hittar ngt på hans Twitter?
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Tror att det är människorov det handlar om och att hon just nu kan befinna sig var som helst i landet. Personen som tagit henne vågar inte genomföra sina planer fullt ut och släpper henne helt enkelt.
Knappast troligt, det är en söt 17 årig tjej det handlar om, den eller de som fört bort henne har med största sannolikhet andra avsikter.
Man häpnar över korkade inlägg.
Medlem
JV är följd på twitter av @katebock11
Denna katebock är ett nystartat konto, som bara följer folk som delat saker om tjejens försvinnande.
Det är ju garanterat han.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
Stackars flicka fyfan att detta ska behöva hända.

Förövarn lär knappast vara i närheten av brottsplatsen om han tog in henne i bilen.

Poliserna måste ha ett jävla flyt om dom ska lyckas hitta henne levandes nu.

Kommer ihåg hur ledsen jag var när min katt försvann tänk hur förstörd man lär vara när ens dotter bara försvinner på en helt vanlig kväll.
Ja fy. Den här ovissheten. Vad som än hänt har hon blivit utsatt för något hemskt, samtidigt talar mycket för att hon inte är vid liv längre, men hoppet är det sista som lämnar en människa.
2015-06-10, 11:26
Medlem
Mellan 13 och 13.30 arrangeras en skallgång (Missing People)
2015-06-10, 11:26
Medlem
Hade hon varit dumpad i området skulle hundarna ha hittat henne helt enkelt. Visst kan ju vara dumpad i något vatten, då blir det jävligare att hitta.
2015-06-10, 11:27
Medlem
afrokille1337s avatar
Tror GM faktiskt varit på kafet eller vetat att hon jobbar där, tror att det är en gammal kund eller någon bekant som kanske känner flickan som vetat när hon slutat. Om man tänker på tiden det tar att gå från kafet ut till moppen, starta den och åka iväg, det tar nog inte mer än 2 minuter, tror det faktiskt är någon som har stått där och väntat på henne. kanske en sjuk pedofil som varit på kafet de senaste veckorna eller en bekant som har något emot henne. pedofiler är rätt så sjuka i det dom gör, dom gör allt för att få lite uppmärksamhet runt sig och ligger jävligt lågt. skulle inte förvåna mig om GM har undersökt området och förberett in i minsta detalj hur bortförandet ska gå till.
2015-06-10, 11:27
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
nu tror jag att man letar efter ett lik. om hon antas vara vid liv, borde man utgå från att hon blivit bortförd från området. om hon sitter fastbunden i ett träd i området så torde hon ha frusit/svält ihjäl.

tänk även, att det tog väl ca. 1 timme innan pappan ens gav sig iväg hemifrån, ytliggare 40 min till cafét. sen tar det en stund innan polisen kopplas in, så GM har haft gott om tid att sticka ifrån cafét med henne. så i så fall så är hon ju inte kvar där, även fast jag förstår att polisen vill cleara området.

Ja förmodligen. Och om hon nu finns där i området så gissar jag att det inte kommer ta många timmar innan hon hittas från det att dom börjar söka.
2015-06-10, 11:28
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satnightspecial
JV är följd på twitter av @katebock11
Denna katebock är ett nystartat konto, som bara följer folk som delat saker om tjejens försvinnande.
Det är ju garanterat han.

Eller så är det något stolpskott från flashback som vill leka rolig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in